Gå til innhold

Etter tanntrekking

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har trukket ei visdomstann for to dager siden, har hatt litt smerter og rar smak i munnen siden i går.

Da jeg lyste med lommelykt baki der så jeg at hullet tanna var i er helt grått!! Det lukter ikke blomster nedi der akkurat :(

Er dette normalt eller er det betent?

Tenker å ta en tur til tannlegen i morgen uansett, men lurer på om flere har hatt det sånn

Takker for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen erfaring med å trekker visdomstenner, men en av mine venner hadde en liten spyleflaske som hun fylte med vann og brukte til å skylle såret forsiktig etter hvert måltid. Hun brukte også Corsodyl etter tannpuss hver morgen og kveld.

Skrevet

Hei ts!

Jeg trakk visdomstenner for ca 1 måned siden, (både oppe og nede). Til tanna nede, ble det et stort hull, men jeg fikk en dott med antibiotika som skulle ligge der i tre dager. Jeg måtte også skylle med et munnskyllemiddel i 7 dager, som det var chlorhexidin i (usikker på om jeg skrev det riktig). Jeg hadde også en rar smak i munn, men jeg fikk ikke sett i munnen min de to første ukene da jeg hadde problemer med å gape.. Så jeg er usikker på om det var grått der inne...

Hullet er enda ikke helt grodd, men er blitt mye mindre :)

Anonym poster: 42cbb4fad5a3fecc9326d6210448d833

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...