AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 syns menn at det er sexy med større jenter i sexy undertøy? Snakker da hofteholder, strømper osv. Eller bør disse damene heller gjemme seg bort når man bruker 44 og oppover i klesstørrelse? Anonym poster: 0425417ecce9eb51e7addd09430be66e
Silfen Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Str 44 er ikke feit. Og ja, liker menn store jenter og liker de sammen mennene sexy undertøy, så liker de jo selvsagt begge deler sammen. 11
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Ta på nettingstrømper, blir omtrent som to store feite surra juleskinker. Anonym poster: 0f57b4d48105c900d827354eadeacccf 10
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Kvifor i all verda skal jenter med storleik 44 og oppover gjøyma seg!? Kva er galt med dei?! Alle menneske er flotte naken, med undertøy eller med kle. Gjøyma seg? Eg er heilt rysta! Faktisk så rysta at eg er villeg til å kalla TS småleg! Gjøyma seg?! Er det mogeleg?
Skjønningen Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Kvifor i all verda skal jenter med storleik 44 og oppover gjøyma seg!? Kva er galt med dei?! Alle menneske er flotte naken, med undertøy eller med kle. Gjøyma seg? Eg er heilt rysta! Faktisk så rysta at eg er villeg til å kalla TS småleg! Gjøyma seg?! Er det mogeleg? Er vel ganske subjektivt hvorvidt alle mennesker er pene nakne, eller ikke. Hver sin smak, sier nå bare jeg, og jeg tror alle foretrekker noe fremfor noe annet. Noe vil de fleste absolutt ikke se, men det trenger ikke være det samme, og er sjelden det også. Til TS; Hvis mannen liker større kvinner så liker han også mest sannsynlig at kvinnen har på seg sexy undertøy, så enkelt er det med den saken. Sexy undertøy er ikke forbeholdt tynne jenter hvis det var spørsmålet. 2
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Er vel ganske subjektivt hvorvidt alle mennesker er pene nakne, eller ikke. Hver sin smak, sier nå bare jeg, og jeg tror alle foretrekker noe fremfor noe annet. Noe vil de fleste absolutt ikke se, men det trenger ikke være det samme, og er sjelden det også. Til TS; Hvis mannen liker større kvinner så liker han også mest sannsynlig at kvinnen har på seg sexy undertøy, så enkelt er det med den saken. Sexy undertøy er ikke forbeholdt tynne jenter hvis det var spørsmålet. Alle menneske er pene, unike og flotte!
Skjønningen Skrevet 13. februar 2013 #7 Skrevet 13. februar 2013 Alle menneske er pene, unike og flotte! Enig i at alle mennesker er unike, men de to andre der vet jeg av mange som ikke faller innenfor. 3
Gjest Lille-pus Skrevet 13. februar 2013 #8 Skrevet 13. februar 2013 Alle kvinner i alle størrelser og alle fasonger kler pent 'soveromsundertøy' Det er ikke tvil ett sekund i mitt hode om det. Og, det er ikke uten grunn at det finnes mye, veldig mye, veldig pent og råsexy undertøy i størrelse 44 og oppover. Liker han sexy undertøy og liker han deg så er de to en uimotståelig combo 6
Eudyptula Skrevet 13. februar 2013 #9 Skrevet 13. februar 2013 Noen liker store damer, andre liker mindre, andre bryr seg bare om det som er på innsiden. Noen liker sexy undertøy, andre gir fullstendig blaffen. Men uansett burde ingen innta det utganspunkt at man må gjemme seg om man er over en viss størrelse. 2
Gjest Purple Haze Skrevet 13. februar 2013 #10 Skrevet 13. februar 2013 Jeg gjemmer meg ikke bort, og bruker gjerne sexy undertøy sammen med kjæresten, til tross for at jeg langt i fra har noen slank og smekker kropp. Og tenk, han digger det, og blir som en unge i en godteributikk 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #11 Skrevet 13. februar 2013 Store damer er aldri sexy. Anonym poster: 25ba0a7f155ba78592f451d2417e1ca0 2
MarianneE Skrevet 14. februar 2013 #12 Skrevet 14. februar 2013 Store damer er aldri sexy. Anonym poster: 25ba0a7f155ba78592f451d2417e1ca0 Der tar du feil. Det er fordommer og nedlatenhet som ikke er sexy... 7
Gjest Lille-pus Skrevet 14. februar 2013 #13 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Store damer er aldri sexy. Anonym poster: 25ba0a7f155ba78592f451d2417e1ca0 Å det var voldsomt til bastant påstand Mine erfaringer at de fleste menn som ikke tenner eksklusivt på andre menn, - de tenner på kvinner. Menn er like varierte i preferanser som det kvinner er. Så påstanden din blir ganske 'hul'... for å si det meget forsiktig. Og hva skulle den være god for ? Trykke TS ned ? Det holder vi oss for gode til under dekke av AB, gjør vi ikke ? Endret 14. februar 2013 av Lille-pus 7
kalinka85 Skrevet 14. februar 2013 #14 Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg feite kvinner er ekkelt, tror nok at om jeg var mann ville jeg synes alt over 42 er feit. Feite kvinner er lite pent og antakelig enda mindre pent innsurret i sexy undertøy ment for litt penere kvinnekropper. 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #15 Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg feite kvinner er ekkelt, tror nok at om jeg var mann ville jeg synes alt over 42 er feit. Feite kvinner er lite pent og antakelig enda mindre pent innsurret i sexy undertøy ment for litt penere kvinnekropper. Veldig stygt sagt. Anonym poster: bef7b7b9258e825095a0ad3887a74467 7
Silfen Skrevet 14. februar 2013 #16 Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg feite kvinner er ekkelt, tror nok at om jeg var mann ville jeg synes alt over 42 er feit. Feite kvinner er lite pent og antakelig enda mindre pent innsurret i sexy undertøy ment for litt penere kvinnekropper. Uff da. Lærte du ikke på skolen at alt er subjektivt når det kommer til personlige syn på ting? Jeg syns sånne som deg er lavpannede tapere, men generelt så går jeg jo ikke å sier det til folk. Det er også mange kropper jeg ikke syns er tiltrekkende, men jeg sier heller ikke det til folk. Og en liten åpplysning til deg: det ER en del, sikkert ikke mange i forhold til de som liker slike vanlige A4 kvinner som man får fem og tredve på dusinet av, men det finnes altså både menn og kvinner som tiltrekkes av det utenfor det som er allment akseptert som "pent". Noe som var spørsmålet her. Ikke om noen er stygge eller ekle eller ikke. Men om menn kan tiltrekkes av større jenter i pent undertøy. Holde deg til tema, kanskje. 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #17 Skrevet 14. februar 2013 syns menn at det er sexy med større jenter i sexy undertøy? Snakker da hofteholder, strømper osv. Eller bør disse damene heller gjemme seg bort når man bruker 44 og oppover i klesstørrelse? Anonym poster: 0425417ecce9eb51e7addd09430be66e Ja!!! Anonym poster: ce2c482a88ef25dbbf51923252b04990 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. februar 2013 #18 Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg feite kvinner er ekkelt, tror nok at om jeg var mann ville jeg synes alt over 42 er feit. Feite kvinner er lite pent og antakelig enda mindre pent innsurret i sexy undertøy ment for litt penere kvinnekropper. ? er det mogeleg i 2013?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. februar 2013 #19 Skrevet 14. februar 2013 Uff da. Lærte du ikke på skolen at alt er subjektivt når det kommer til personlige syn på ting? Jeg syns sånne som deg er lavpannede tapere, men generelt så går jeg jo ikke å sier det til folk. Det er også mange kropper jeg ikke syns er tiltrekkende, men jeg sier heller ikke det til folk. Og en liten åpplysning til deg: det ER en del, sikkert ikke mange i forhold til de som liker slike vanlige A4 kvinner som man får fem og tredve på dusinet av, men det finnes altså både menn og kvinner som tiltrekkes av det utenfor det som er allment akseptert som "pent". Noe som var spørsmålet her. Ikke om noen er stygge eller ekle eller ikke. Men om menn kan tiltrekkes av større jenter i pent undertøy. Holde deg til tema, kanskje. støtter denne. snakkar av erfaring.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #20 Skrevet 14. februar 2013 Personlig synes jeg feite kvinner er ekkelt, tror nok at om jeg var mann ville jeg synes alt over 42 er feit. Feite kvinner er lite pent og antakelig enda mindre pent innsurret i sexy undertøy ment for litt penere kvinnekropper. Vil bare legge til at jeg håper du har en plettfri slank kropp, uten dissete pupper, uten en appelsinhudflekk på rumpa og lårene, uten et eneste strekkmerke, ikke en eneste rynke i ansiktet, ikke en eneste "feil" noe sted, perfekt trang fitte, hvite tenner, osv, siden du uttaler deg om hvilke kropper som er ekle og ikke. Anonym poster: bef7b7b9258e825095a0ad3887a74467 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå