Gå til innhold

Hostet i 9 uker - grundig lei

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått med en langvarig hoste - helt siden før jul. Holder på å bli gal av den. Blir totalt utslitt og mangler overskudd og energi.

Har brukt Cosylan som jeg fikk på resept hos legen. Har tatt blodprøver og halsprøve, men disse gav ikke noe utslag på at det er noe. Så legen sier at jeg bare må være tolmodig så blir det nok bra...

Men - jeg synes jeg har vært tolmodig nok når jeg nå har gått i 9 uker!

Spurte legen om det å være i litt aktivitet og det kunne jeg prøve på. Men når jeg gjør det så ender det bare med en enda verre hoste påfølgende natt og dag.

Er det noen som har tips til noe jeg kan prøve? Tenker på noe i retning av naturmedisin osv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, been there, done that! Føler med deg, sånn hoste er virkelig fælt.. Hadde det samme selv i en eeeevighet, men i følge legen (og prøver) var det ikke noe galt. Fikk beskjed om "å hoste litt mindre" så halsen ikke skulle bli så irritert. For når halsen er irritert - så hoster du. Vond sirkel, rett og slett.. :/

Jeg synes det ofte hjalp med noe varmt å drikke, og sove med hodet litt høyt. Jeg sov omtrent sittende noen dager, før jeg fikk tak i cosylan igjen..

Har ingen tips til naturmedisin desverre. :/ God bedring! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...