Gå til innhold

21 år, ukysset og jomfru!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; jeg er ukysset og jomfru i en alder av 21 år.

Jeg har INGEN guttevenner, og ikke mye erfaring med gutter generelt, da jeg har vokst opp i en sekt der det ikke er normalt å ha venner av det motsatte kjønn som man henger med på fritiden. Jeg brøt ut av denne sekten for et par år siden, men har egentlig ikke så mange venner utenfor denne sekten(forsåvidt ikke innenfor lenger heller).

I løpet av tiden som jeg var med i denne sekten så hadde jeg flere gutter fra skolen som likte meg og som ville bli noe mer enn bare venner, men pga det jeg hadde lært så føltes det ikke naturlig å bli med på dette, selv om jeg hadde veldig lyst. Nå, når jeg ikke går på skole, så er det mye vanskeligere å bli kjent med folk og få nye venner. Jeg møter jo nye folk på jobben, men det blir ikke det samme.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med nye folk, da spesielt gutter, som jeg trenger mer erfaring med. Jeg er ganske sjenert fram til vi blir bedre kjent. Så.. Hvordan får man guttevenner å henge med på fritiden utenom skolen?

Hele innlegget ble like rotete som jeg føler det er i hodet mitt, men håper noen forstår det!

Anonym poster: 57c4db72009845e3fb171a1275a5efca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Mitt beste tips er å starte på aktiviteter. Det er oftest der man kan vise fram sin andre side som kanskje ikke er så sjenert allikevel? Jeg har selv opplevd det å være sjenert på skolen, men da jeg startet på et lite taekwondo kurs for nybegynnere der alle var like nye og heller ikke kjente hverandre, kunne jeg starte med blanke ark. Det gjelder også å henge med dine kvinnelige venner, for da kan du bli kjent med noen gjennom deres kontakter. Og når du møter den rette, vil du faktisk ikke være like sjenert lenger (overraskende, men sant)! ;) Lykke til!

Gjest Elseby13
Skrevet

Du er jo bare 21! Slapp av, nyt livet! Den rette dukker opp tidsnok.

• 2 uker senere...
Skrevet

Som overskriften sier; jeg er ukysset og jomfru i en alder av 21 år.

Jeg har INGEN guttevenner, og ikke mye erfaring med gutter generelt, da jeg har vokst opp i en sekt der det ikke er normalt å ha venner av det motsatte kjønn som man henger med på fritiden. Jeg brøt ut av denne sekten for et par år siden, men har egentlig ikke så mange venner utenfor denne sekten(forsåvidt ikke innenfor lenger heller).

I løpet av tiden som jeg var med i denne sekten så hadde jeg flere gutter fra skolen som likte meg og som ville bli noe mer enn bare venner, men pga det jeg hadde lært så føltes det ikke naturlig å bli med på dette, selv om jeg hadde veldig lyst. Nå, når jeg ikke går på skole, så er det mye vanskeligere å bli kjent med folk og få nye venner. Jeg møter jo nye folk på jobben, men det blir ikke det samme.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal bli kjent med nye folk, da spesielt gutter, som jeg trenger mer erfaring med. Jeg er ganske sjenert fram til vi blir bedre kjent. Så.. Hvordan får man guttevenner å henge med på fritiden utenom skolen?

Hele innlegget ble like rotete som jeg føler det er i hodet mitt, men håper noen forstår det!

Anonym poster: 57c4db72009845e3fb171a1275a5efca

Godt å høre at det er flere av oss!! :) Jeg er 22, ukysset og jomfru. Håper jeg treffer en snart.. Har lyst til å gjøre noe med saken ;)

Anonym poster: abbd7afd30bd254255ebf0a920b495b8

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

I en alder av 27 år og 6 måneder kyssa jeg en mann for første gang! Slå den!

Jeg var tidligere medlem av et trossamfunn med strenge holdninger til kjærester fra "utsida", og ingen innafor ville ha meg antagelig :P

Jeg ble kjent med en kar som takla alt dette på en mesterlig måte, men jeg må innrømme jeg ikke var spesielt høy i hatten første gangen vi kyssa... Siden da kan jeg knapt få nok ;) To måneder senere gikk jomfrudommen heden også, til samme karen:)

Det er håp for alle!

Anonym poster: 5d0c114c51d1b390116084a0e365991a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...