Gå til innhold

Hoteller i New York

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal over dammen til høsten og trenger tips til hoteller. Har ikke tenkt å bruke mye penger på hotellet, men likevel ha et hotell som er passe sentralt og som har greie rom/bad.

Noen tips? Har tenkt å være der i 5-6 dager, om det har noe å si :)

Anonym poster: 2000aab5663b97c033cc6e19a46c16a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bodde på Hotel Wellington rett ved Central Park, kan anbefale det. Sentralt og helt greie rom. Vet dessverre ikke prisnivå og sånt, men hotellet i seg selv var fint :)

Skrevet

Skal over dammen til høsten og trenger tips til hoteller. Har ikke tenkt å bruke mye penger på hotellet, men likevel ha et hotell som er passe sentralt og som har greie rom/bad.

Noen tips? Har tenkt å være der i 5-6 dager, om det har noe å si :)

Det er ikke mulig å ikke bruke mye penger på et hotell i New York som er både sentralt og har greie rom med bad.

Anonym poster: b3418c3d39ae94fda145687e82b579f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg bodde på Holiday Inn i 57th Street, Midtown! Fint og sentralt :) Vet ikke hva hotellet i seg selv kostet, men jeg betalte ihvertfall 8000 kr til sammen for fly tur/retur og hotell (stort rom, vi var 4 stykk) i 5 dager, så tror ikke det var så verst pris :)

Skrevet

Jeg har også bodd på Wellington og var veldig fornøyd. Er ikke sikker på prisnivå da vi kjøpte pakke med fly og hotell i ett.

Skrevet

Takker for tips.

Er ikke kjent i NY, så er litt usikker på hva jeg selv mener med sentralt. Så lenge hotellet ligger et sted hvor det er enkelt å komme seg fra A til B, så er jeg fornøyd.

Skrevet

Cosmopolitan hotel. Var veldig fornøyd, og greit prisnivå. Ligger ikke langt unna Soho, og var mye fint i nabolaget, samt metro rett utenfor døren =)

Skrevet

Yotel er verdt å sjekke ut

Skrevet

Jeg fant veldig mye bra tilbud via Expedia. Endte med Hotel Lola som ligger på 29th street, rett i nærheten av Empire State Building. Betalte 8000 hver for hotellet i 10 netter og tur retur med fly! (Altså alt dette for 16.000 for to personer).

Skrevet

Ikke for å skremme deg, men høsten er den dyreste tiden for hoteller i NY. Det som bruker være mest "valuta for pengene" er billig alternativene til de store hotellkjedene som for eksempel Hampton Inn (Hilton) eller Holiday Inn Express. Rommene er ofte små men rene og greie.

Du kan også ta en titt på Hotwire som selger uspesifiserte rom til billigere priser. Du får vite antall stjerner og beliggenhet, men ikke navnet på hotellet før du har betalt. Jeg bestiller stort sett alltid der. Ligger en del tips om billige hotell i New York her.

Skrevet

Som noen over her har sagt så er det ikke lett å finne "billige" hoteller i NY som er sentrale og med god standard. Men det er jo ikke så veldig forskjell fra det prisnivået vi er vant til i Norge, så for oss er det ikke sjokkpriser selv på bra hoteller.

Jeg vil anbefale The Salisbury Hotel. Ligger på 57th Street midt i Midtown. Du er nær alt, Central Park er bare rundt hjørnet, subwayen like utafor og kort vei til både Times Square og alt av shopping. Hotellet er ikke nytt, men rommene er store og rene! Tror jeg betalte ca. 8000 for 8 dager midt i fellesferien i fjor.

Ellers er jo New York Palace fantastisk hvis du klarer å treffe på tidspunktet for bestillinga. Jeg har funnet rom der til rundt 11.000,- for en uke - og det er verdt hver krone!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...