Gå til innhold

oooooh!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min kjære samboer er ikke sterkeste typen, han er ganske tynn. Veier rundt 60 kg, 8 kg mer enn meg. Han er også bare noen cm høyere enn meg. Jeg har litt fett her og der, og føler meg tung. Heller er han ikke den mest aktive i senga, men igår når vi dusjet tok han det der. Han har prøvd før, men aldri fortsatte. Så løftet han meg opp, la benene rundt livet han og han holdt meg oppe mens han gjennomførte hele sexen. Det er HELT KLART beste sexen jeg har opplevd!!!

Dette kan godt fortsette :fnise:

Anonym poster: 14584ef534992d3f3d0eaf1c3930a1df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott for dere! Får håpe det fortsetter sånn da :)

Skrevet

Dette var fantastisk interessant.

:ironi:

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

eg reagerar på " mens HAN gjennomførte hele sexen"

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

Liten pingle du er sammen med da, kjedelig for deg.

Anonym poster: 3823932dde2b132198c372e10c32637c

Skrevet

Sorry autocorrect, skriver fra mobil, aner ikke hvorfor ordet "bæsj" dukket opp, men greit.. Ikke fikk jeg skrevet ferdig heller..

Til deg TS! Høres da ut som at du hadde en fin opplevelse! God trening er det jo også, men jeg personlig syns sånt er litt skummelt i dusjen. Er det nok av såpe er det fare for knall og fall....

Skrevet

For noen teite svar..? Bra du vil dele denne gode opplevelsen med oss :-D Håper det fortsetter for din del!

Anonym poster: 0dd61090491726d1cbc8fc5f38e8ee15

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Min kjære samboer er ikke sterkeste typen, han er ganske tynn. Veier rundt 60 kg, 8 kg mer enn meg. Han er også bare noen cm høyere enn meg. Jeg har litt fett her og der, og føler meg tung. Heller er han ikke den mest aktive i senga, men igår når vi dusjet tok han det der. Han har prøvd før, men aldri fortsatte. Så løftet han meg opp, la benene rundt livet han og han holdt meg oppe mens han gjennomførte hele sexen. Det er HELT KLART beste sexen jeg har opplevd!!!

Dette kan godt fortsette :fnise:

Jeg likte ikke vendepunktet i denne historien. Begynnelsen legger opp til en slutt som aldri kommer, hvilket bare er skuffende for leseren. Historien hadde vært bedre dersom den endte med at du løftet ham opp, stappa huet hans opp i musa og brukte spjælingen som dildo.

Skrevet

Skal si i fra til kjæresten din at han skal fortsette med dette jeg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...