Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til!

Takk for det :)

-------

Nå er vi på vei hjem med ballong og rier :fnise: Ingen vits å ligge der bare for å ligge der så vi fikk lov å dra hjem og hvile der i stedet. :)

Ekkelt med den ballongen som presser konstant der oppe, men kan ikke annet enn å smile og være glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååå såååååå bra!! :danse:

Jeg fikk først beskjed om at jeg skulle få en ballong men når legen kom så sa han at de setter ikke inn ballong ved vannavgang pga infeksjonsfaren. Og ikke fikk jeg dra hjem av samme grunn, og like greit siden jeg måtte ha antibiotika hver 4. time.

Er glad på dine og deres vegner ;) Snart er boks mamma :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh så bra at det skjer noe :) Nå kan man virkelig si at det ikke er lenge igjen. Har tenkt så på det i dag hvordan det gikk med dere :hjerte::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sofie er født i dag 11:38. 3030 gram og 48 cm, helt perfekt. Skriver når jeg har kommet meg, ble ganske heftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie er født i dag 11:38. 3030 gram og 48 cm, helt perfekt. Skriver når jeg har kommet meg, ble ganske heftig.

:hjerte: Lille sofie!!! GLEDER meg til å handle til henne i London!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye :hjerte: Er sikker på at hun er alldeles nydelig! Håper det står bra til med dere alle tre :klem:

Tusen takk :hjerte::) Vi syns såklart hun er verdens nydeligste :fnise:

Vi har det fint alle sammen, jeg begynner å komme meg litt heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer boks! Har vært så sløv at jeg ikke har fått skrevet i dagboka di før, men nå måtte jeg bare sjekke om du hadde blitt mamma. Og Sofie er et nydelig navn da :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...