Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj da blir du kanskje mamma i dag eller i morgen :danse:

Jeg hadde gjort det samme om lillegutt ikke bevegde seg på 6+ timer, syns ikke at man skal drøye det for lenge med å kontakte føden siden det faktisk kan være noe galt. Bedre med en bomtur enn at babyen dør.

Masse lykke til nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at alt var i orden :) Hihi, krysser fingrene for at disse riene våre tar seg opp snart!

Håper jeg og **M** :) Spennende som bare det dette for shit de kommer som haggel i dag. Er ca 7 min mellom de her i dag og de varer i ca 1 minutt hver gang.

Hva lå du på på CTG-registreringen på riene dine når du var inne?

Oj da blir du kanskje mamma i dag eller i morgen :danse:

Jeg hadde gjort det samme om lillegutt ikke bevegde seg på 6+ timer, syns ikke at man skal drøye det for lenge med å kontakte føden siden det faktisk kan være noe galt. Bedre med en bomtur enn at babyen dør.

Masse lykke til nå ;)

Godt å se at flere ville gjort det samme. Det føltes så inderlig feil i går, så er veldig glad for at vi dro inn og fikk bekreftet at alt var bra! :) Takk for det og lige så :)

Bedre med en sjekk for mye, spesielt når det er så nærme! Blir ei spennende helg for dere nå :)

Ja, var greit å få det sjekket. Var skikkelig ubehagelig. Mannen ble helt uvel selv stakkars. Jaaa, er kjempespennende nå på slutten :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke tenker du på? Var over 100 på noen av de. Lengde og tid har variert veldig :) Med unntak av den natten jeg hadde skikkelig modningsrier. Da var det 5 min mellom hver ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrke tenker du på? Var over 100 på noen av de. Lengde og tid har variert veldig :) Med unntak av den natten jeg hadde skikkelig modningsrier. Da var det 5 min mellom hver ca.

Styrke ja. Okej, det mine lå på i går også! :) Håper vi passerer målstreken snart begge to :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kom med 7 min mellomrom i flere timer i går og ble ganske kraftige før de roet seg igjen etter rundt seks timer. Så kjipt :P Men men. Tatt seg veldig opp de siste dagene så lov å håpe at det tar seg opp og ikke gir seg snart :) Vil føøøøøde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil og føde men er lite action her, bittelitt rier i går kveld men ikke mye å skryte av :P

Håper du slipper å bli narret sånn her flere ganger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg og, men klarer heldigvis å bare være spent og ikke tro for mye før de faktisk kommer med fem min mellom :)

Vi har så spennende tid i møte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra spennende hver gang jeg ser du har skrevet noe nytt her nå! :hjerte:

:hjerte::klem:

Håper jeg snart kan skrive at jeg stikker og føder litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Snart tilbake, skal bare skvise ut et menneske først!".

Regner med full oppdatering fra fødestua, KG kommer naturlig nok først i køen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Snart tilbake, skal bare skvise ut et menneske først!".

Regner med full oppdatering fra fødestua, KG kommer naturlig nok først i køen :tommel:

Haha, så klart! Alt for dere :klem::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva lille snupp driver med der inne i dag :fnise:

Virkelig full rulle, kaster seg frem og tilbake og er skikkelig drill nedover (au). Deilig at hun er tilbake til sånn vi er vant til at hun holder på :)

Tenk at i dag er det bare 9 dager til termin, kan telle det på 2 hender. Sinnsykt. Er så villt å tenke på at om 3 uker er vi foreldre uansett om de må sette meg i gang. Gleder meg sånn til å møte den lille jenta vår og elske henne herfra og inn i evigheten :hjerte:

Nå skal jeg legge glasur på sjokoladekaken som er ferdig her, håper mannen snart kommer hjem fra kompisen så jeg får smake på den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dobbelt så lenge igjen, hele 18 dager til termin :laugh: Håper vi slipper overtid!!

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva lille snupp driver med der inne i dag :fnise:

Virkelig full rulle, kaster seg frem og tilbake og er skikkelig drill nedover (au). Deilig at hun er tilbake til sånn vi er vant til at hun holder på :)

Tenk at i dag er det bare 9 dager til termin, kan telle det på 2 hender. Sinnsykt. Er så villt å tenke på at om 3 uker er vi foreldre uansett om de må sette meg i gang. Gleder meg sånn til å møte den lille jenta vår og elske henne herfra og inn i evigheten :hjerte:

Nå skal jeg legge glasur på sjokoladekaken som er ferdig her, håper mannen snart kommer hjem fra kompisen så jeg får smake på den :ler:

Hun driver vel å tar sats for å prøve å komme seg ut :fnise: Fikk sånne rare ul-lignende bilder i hodet nå, av en baby som febrilsk prøver å bore seg vei nedover :P Tviler sterkt for at det blir så lenge som tre uker til, riiimelig sikker på at du bare kan legge vekk den ene hånda ;)

Åh, sjokoladekake :sikle: Venter du på mannen? Hadde ikke jeg orket :laugh: Først ser jeg ei venninne som legger ut bilder av boller på fb, en gravidgruppe full av bilder av julemarsipan og pepperkaker, og nå sjokoladekake her. Legger du ut bilde av den er jeg dømt til å dra på rema for å kjøpe ingredienser for å lage noe jeg også! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dobbelt så lenge igjen, hele 18 dager til termin :laugh: Håper vi slipper overtid!!

Det håper virkelig jeg og Yesterday :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...