boks Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #1001 Del Skrevet 14. juni 2014 Awesome! Mannen sa "hvis du skal drikke vin, så skal jeg på pub, hvem skal passe ungen?" Vi kan da drikke vin/mozell hos deg når ungene sover, også stikker mannfolka våre uuut! AI LAIK IT! For en bra plan Blir awesome! J kan få eget rom og dere et så slipper dere en våken unge når full daddy´o skal innta sengen Gleder meg alt til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juni 2014 #1002 Del Skrevet 14. juni 2014 Blir awesome! J kan få eget rom og dere et så slipper dere en våken unge når full daddy´o skal innta sengen Gleder meg alt til neste sommer Får dere mange soverom i nye kåken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #1003 Del Skrevet 14. juni 2014 Får dere mange soverom i nye kåken eller? Ikke mindre enn 5 faktisk Men det ene blir type film/spillrom for mannen og senere tv/leke/besøkrom til barn(a) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juni 2014 #1004 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke mindre enn 5 faktisk Men det ene blir type film/spillrom for mannen og senere tv/leke/besøkrom til barn(a) Ikke verst Jeg vil også ha stoooort hus med mange rom. Må bare vinne i lotto først slik at funkisbyggedrømmen kan realiseres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #1005 Del Skrevet 14. juni 2014 Ikke verst Jeg vil også ha stoooort hus med mange rom. Må bare vinne i lotto først slik at funkisbyggedrømmen kan realiseres Føler vi er veldig heldig og er veldig takknemlig for at vi får realisert husdrømmen vår Men litt flaks må man jo ha når man har hatt så mye uflaks og Syns dere kan selge og flytte i en av funkisene i det nye nabolaget vårt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juni 2014 #1006 Del Skrevet 14. juni 2014 Føler vi er veldig heldig og er veldig takknemlig for at vi får realisert husdrømmen vår Men litt flaks må man jo ha når man har hatt så mye uflaks og Syns dere kan selge og flytte i en av funkisene i det nye nabolaget vårt jeg Dere fortjener det SÅ! Hm, gimme link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. juni 2014 Forfatter #1007 Del Skrevet 14. juni 2014 Skal sende deg en link så fort Internetten vil virke igjen. Orker ikke finne alle linker og styr på tlf Skjønner ikke hva det feiler internettet vårt om dagen.. Blæ. Takk og lov for mobilnett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 15. juni 2014 #1008 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg vil også ha PM!!!! Gratulerer med at huskjøpet er fiksferdig i boks!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #1009 Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg vil også ha PM!!!! Gratulerer med at huskjøpet er fiksferdig i boks!!! PM kommer veldig snart Jaaaa, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 15. juni 2014 #1010 Del Skrevet 15. juni 2014 PM jeg og, jeg og!! :D Gratulerer så mye med hus! <3 Misunnelig ass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. juni 2014 PM sendt, lest og besvart Takk **M** Jaa, føler vi er heldig som endelig skal ut herfra. Håper dere kommer dere ut av det galehuset dere bor i og fortere enn du tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #1012 Del Skrevet 17. juni 2014 Haha, må le av den lille tullejenta. Hun står sånn her på tærne og rocker non-stop. Søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 17. juni 2014 #1013 Del Skrevet 17. juni 2014 Hahaha, så skjønn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #1014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hahaha, så skjønn!! Ganske herlig ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. juni 2014 #1015 Del Skrevet 17. juni 2014 aaaaaaaaw! Skjønne barn vi har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. juni 2014 Forfatter #1016 Del Skrevet 17. juni 2014 Ja de er fantastiske Yesterday :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1017 Del Skrevet 19. juni 2014 Her har snuppa hatt helt sinnsvakt mye sutring og grining i går og i dag. Alt er feil og sove skal hun hvertfall ikke. Vet ikke om det er tenner, separasjonsangst eller utviklingssprang. Kanskje en kombinasjon også, hvem vet. Nå har hun hylgrini i en drøy time og jeg har forsøkt alt. Til slutt ga jeg litt opp for det nyttet ikke, så helt plutselig roet hun seg helt i fanget mitt også hører jeg tuuuung pust. Lille prinsessa hadde sovnet PÅ meg. Det har ikke skjedd siden timene etter fødselen og et par ganger i første levemnd. Fikk flyttet henne over i sengen uten at hun egentlig brydde seg en gang. Håper hun får hvile litt nå, hun var så sliten stakkars.. Snart helg igjen. Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. juni 2014 #1018 Del Skrevet 19. juni 2014 Skal bli godt når de kan fortelle hva som plager de, her er det og bare gjetting når mini har sure dager Koselig at hun sovnet i armene dine, mini gjorde det sist hos svigers og det var så koselig, lenge siden sist. Han gjorde det daglig de første ukene i livet sitt og så gikk det over. Sov hun lenge? Planer for helga da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 19. juni 2014 Forfatter #1019 Del Skrevet 19. juni 2014 Hun sov faktisk en time, så det var bra. Var ikke like grinete etterpå. Nå har jeg lagt henne igjen så kanskje hun får seg en time til Æsj, skal til tannlegen etterpå. Gruer meg I helgen skal vi prøve å gjøre litt her hjemme, få kjøpt oss noe sommertøy som passer og kose oss. Har endelig fått hjem ei venninne som studerer utenbys så blir forhåpentligvis litt med henne Dere da Yesterday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. juni 2014 #1020 Del Skrevet 19. juni 2014 Så bra at hun får sove Huff lykke til hos tannlegen Vi har og tenkt å gjøre litt hjemme, og kanskje grille i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå