Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Awesome! Mannen sa "hvis du skal drikke vin, så skal jeg på pub, hvem skal passe ungen?" Vi kan da drikke vin/mozell hos deg når ungene sover, også stikker mannfolka våre uuut! AI LAIK IT! :lur: For en bra plan :hoppe::vin:

Blir awesome! :danse: J kan få eget rom og dere et så slipper dere en våken unge når full daddy´o skal innta sengen :fnise:

Gleder meg alt til neste sommer :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir awesome! :danse: J kan få eget rom og dere et så slipper dere en våken unge når full daddy´o skal innta sengen :fnise:

Gleder meg alt til neste sommer :danse:

Får dere mange soverom i nye kåken eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere mange soverom i nye kåken eller? :P

Ikke mindre enn 5 faktisk :P

Men det ene blir type film/spillrom for mannen og senere tv/leke/besøkrom til barn(a) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mindre enn 5 faktisk :P

Men det ene blir type film/spillrom for mannen og senere tv/leke/besøkrom til barn(a) :)

Ikke verst ;) Jeg vil også ha stoooort hus med mange rom. Må bare vinne i lotto først slik at funkisbyggedrømmen kan realiseres :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verst ;) Jeg vil også ha stoooort hus med mange rom. Må bare vinne i lotto først slik at funkisbyggedrømmen kan realiseres :fnise:

Føler vi er veldig heldig og er veldig takknemlig for at vi får realisert husdrømmen vår :)

Men litt flaks må man jo ha når man har hatt så mye uflaks og :fnise:

Syns dere kan selge og flytte i en av funkisene i det nye nabolaget vårt jeg :ler::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler vi er veldig heldig og er veldig takknemlig for at vi får realisert husdrømmen vår :)

Men litt flaks må man jo ha når man har hatt så mye uflaks og :fnise:

Syns dere kan selge og flytte i en av funkisene i det nye nabolaget vårt jeg :ler::tommelsmil:

Dere fortjener det SÅ! :jepp:

Hm, gimme link? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sende deg en link så fort Internetten vil virke igjen. Orker ikke finne alle linker og styr på tlf :sjenert:

Skjønner ikke hva det feiler internettet vårt om dagen.. Blæ. Takk og lov for mobilnett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha PM!!!! :ler: Gratulerer med at huskjøpet er fiksferdig i boks!!! :hoppe::strix:

PM kommer veldig snart :fnise:

Jaaaa, takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM sendt, lest og besvart :fnise:

Takk **M** :klem: Jaa, føler vi er heldig som endelig skal ut herfra. Håper dere kommer dere ut av det galehuset dere bor i og fortere enn du tror :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, må le av den lille tullejenta. :fnise:

Hun står sånn her på tærne og rocker non-stop. Søta :hjerte:

post-60987-0-62092900-1402993748_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Her har snuppa hatt helt sinnsvakt mye sutring og grining i går og i dag. Alt er feil og sove skal hun hvertfall ikke. Vet ikke om det er tenner, separasjonsangst eller utviklingssprang. Kanskje en kombinasjon også, hvem vet.

Nå har hun hylgrini i en drøy time og jeg har forsøkt alt. Til slutt ga jeg litt opp for det nyttet ikke, så helt plutselig roet hun seg helt i fanget mitt også hører jeg tuuuung pust. Lille prinsessa hadde sovnet PÅ meg. :hjerte: Det har ikke skjedd siden timene etter fødselen og et par ganger i første levemnd. Fikk flyttet henne over i sengen uten at hun egentlig brydde seg en gang. Håper hun får hvile litt nå, hun var så sliten stakkars.. :(

Snart helg igjen. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bli godt når de kan fortelle hva som plager de, her er det og bare gjetting når mini har sure dager :( Koselig at hun sovnet i armene dine, mini gjorde det sist hos svigers og det var så koselig, lenge siden sist. Han gjorde det daglig de første ukene i livet sitt og så gikk det over. Sov hun lenge? :)

Planer for helga da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sov faktisk en time, så det var bra. Var ikke like grinete etterpå. :)

Nå har jeg lagt henne igjen så kanskje hun får seg en time til :)

Æsj, skal til tannlegen etterpå. Gruer meg :(

I helgen skal vi prøve å gjøre litt her hjemme, få kjøpt oss noe sommertøy som passer og kose oss. :)

Har endelig fått hjem ei venninne som studerer utenbys så blir forhåpentligvis litt med henne :)

Dere da Yesterday? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at hun får sove :)

Huff lykke til hos tannlegen :hjerte:

Vi har og tenkt å gjøre litt hjemme, og kanskje grille i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...