Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Syns at flere og flere for tiden forteller om sine vanskelige svigers eller foreldre. Veldig trist :( Ei venninne fortalte meg for et par timer siden at hun har kuttet mora si helt ut av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da, dette var trist lesing! Hvordan kan de finne på å reagere på den måten? Jeg lurer også på hva som var grunnen til slik oppstandelse?

Mine foreldre og svigerforeldre er absolutt ikke perfekte de heller, men de ødelegger i alle fall ikke julen for oss. Selv om jeg drømte om at barnet mitt skulle ha helt andre forhold til sine besteforeldre (foreldrene våre er skilt på begge sider og to har flyttet utenlands..laaaangt vekk).. Det blir ikke alltid som man har tenkt seg eller drømt om :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit at jula ble slik :( Kan ikke fatte og begripe hva som får noen til å behandle barna sine og deres kjære sånn. Har man et problem må man da kunne være voksen nok til å ta det opp på en ordentlig og saklig måte! Godt at dere er enige om at det ikke er akseptabelt, skjønner det veldig godt, spesielt med tanke på barnet. Barn skal ikke vært nødt til å bli utsatt for slikt!

Stooor klem til deg, håper virkelig at dette løser seg til det beste for alle parter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen helg igjen. Veldig glad for det for dette har vært en krevende uke med lillesnupp. Hun har så latterlig mye Vondt i magen, får så vondt av henne. Den ENE tingen vi ikke kan hjelpe henne med.. Håper virkelig det skal gå seg til snart så hun slipper dette, hun hyler og vrir seg i smerte stakkars. Begynt med minifom igjen så får håpe det kan hjelpe henne litt hvertfall.

Måtte le av henne i sta. Det er endelig fint vær her i dag så kledde på oss og gikk ned i byen. Veldig tydelig at snuppa ikke har sett sol før for herregud så sinna hun ble når den lyste opp bremmen på vogna :fnise: hun sovnet først halvveis på vei hjem igjen så ble bare tyve min på henne, men bedre enn ikke noe. Begynt med en ny greie denne uken med å legge henne i sengen sin for litt søvn etter maten i 13/14 tiden. Nå har hun sovet helt rolig i en halvtime, ny rekord!!

Nå kommer mannen snart hjem og da skal vi kose oss med biff, ovnsbakte poteter og hjemmelaget rødvinssaus. NAM :)

Ønsker dere alle en riktig fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn å bli sinna for litt solskinn da? Uhørt! :fnise: Håper det bedrer seg med magen og at hun fortsetter å sove godt i senga si :)

God helg til deg og mannen, kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ma&pa har fortalt meg ørten ganger at jeg ikke likte sola, jeg sa "ta bort sola, ta bort sola". Så jeg syns at det er søtt :fnise::rodmer:

Vi har akkurat sluttet med minifomen, so far so good! Synd at pia di sliter, håper at minifomen hjelper :hug:

God helg :skya:

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ma&pa har fortalt meg ørten ganger at jeg ikke likte sola, jeg sa "ta bort sola, ta bort sola". Så jeg syns at det er søtt :fnise::rodmer:

Vi har akkurat sluttet med minifomen, so far so good! Synd at pia di sliter, håper at minifomen hjelper :hug:

God helg :skya:

Haha, godt å se hun ikke er alene om det :fnise: Er litt samme greia med lys fra gatelysene på kveldsturene. Ganske komisk :P

Minifomen fungerte ikke så vi kutta den bare. Hun har hatt noen veldig gode dager, men hadde veldig vondt igjen i går stakkars. Men det beste av alt; hun har blitt helt suuuuper på natta. Sovner mellom 22:30/23:15 og sover til 08:15/08:45. HELT rolig bortsett fra masse fising i 5 tiden. Helt latterlig deilig å få sove igjen.

I dag stod vi opp ca 08:15, skiftet bleie og tøy og spiste frokost. Så har vi lekt litt før hun sovnet i sengen sin igjen for ca 35 min siden. Helt fantastisk med en baby som sover både på dagtid og natt. Skjønner jo at folk koser seg når det er sånn her :fnise:

I morgen skal jeg på GU og jeg GRUER meg. Har fortsatt kjempevondt rundt der livmoren sitter og har hatt det siden fødsel. Noen netter får jeg ikke sove og noen dager klarer jeg så vidt å bevege meg. Sykehuset kunne ikke gi meg time før om tidligst 3 MND!!! Helt latterlig så da bestilte jeg heller privat. Men har så vondt i skjedeåpningen og, så kjenner jeg gruer meg til å få spekulum osv inn der... Men men, må man så må man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra at hun sover bra :hjertesmil: S sover lite på dagtid men mye på natta, deilig så skal egentlig ikke klage over dagen men er mye jeg ikke får gjort pga det, han vil holdes mye. Men nattesøvn er så viktig at jeg er egntlig veldig fornøyd ;)

Vi har sluttet på minifomen og ingen forskjell. Kan du sånne triks for å få de til å fjerte? Som å sykle med bena, det funker i blant på S.

Oj ennå vondt :( Jeg kjenner meg annerledes der nede, eller inni livmora men ikke vondt. Kjenner fantomspark i blant, gjør du? Sykt å måtte vente 3 mnd for noe sånt, er jo viktig å sjekke det ut! Massevis av lykke til og god bedring! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med slike dager :hjerte:

Helt vilt å skulle vente i tre mnd! :overrasket: håper undersøkelsen går bra, men skjønner at du gruer deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så bra at hun sover bra :hjertesmil: S sover lite på dagtid men mye på natta, deilig så skal egentlig ikke klage over dagen men er mye jeg ikke får gjort pga det, han vil holdes mye. Men nattesøvn er så viktig at jeg er egntlig veldig fornøyd ;)

Vi har sluttet på minifomen og ingen forskjell. Kan du sånne triks for å få de til å fjerte? Som å sykle med bena, det funker i blant på S.

Oj ennå vondt :( Jeg kjenner meg annerledes der nede, eller inni livmora men ikke vondt. Kjenner fantomspark i blant, gjør du? Sykt å måtte vente 3 mnd for noe sånt, er jo viktig å sjekke det ut! Massevis av lykke til og god bedring! :blomst:

Ikke flust med søvn på dagtid her heller, men det er bedre enn sånn vi hadde det i starten for da sov hun hverken dag eller natt :)

Prøvd alle triks på snuppa, kommer noen fis av og til heldigvis :)

Takk for det :) Nei, kan ikke si jeg har kjent noe. Men tatt meg selv i å ta meg på magen av ren vane :P

Så deilig med slike dager :hjerte:

Helt vilt å skulle vente i tre mnd! :overrasket: håper undersøkelsen går bra, men skjønner at du gruer deg!

Helt sinnsykt at det skal være akseptabelt med 3 mnd ja.. :(

------

Gikk greit i dag. Viste seg at grunnen til at vi ikke klarer å ha sex ( :fnise: ) er fordi slimhinnen ytterst i skjeden var skikkelig betent og tørr og ildrød. Hun forstod godt at det ikke lot seg gjennomføre for å si det sånn :P

Og magesmertene kan faktisk være bekkenet/symfysen som kødder med meg. Må prate med fysioen min og få noe hjelp til opptrening å se om det blir borte. Hvis ikke får jeg benytte meg av helsevesnet om 3 mnd :P

Nå sitter verdens fineste lille snuppe i fanget mitt mens jeg skriver her til dere og leker med hendene sine. Hun har virkelig ledd mye i dag, herligste lyden jeg vet om :hjerte:

Mannen og jeg kommer antageligvis til å kjøpe oss hus i løpet av morgendagen/mandag :P Iiiiiih, lykke. Gleder meg til tiden som kommer, er så mye fint å glede seg over :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch, hørtes ikke noe særlig ut! Håper det går tilbake snart :)

Så stas med huskjøp :danse: Det blir nok kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så spennende med huskjøp! :) Bra at gynekologen fant ut hva det var da, og så får vi satse på at magesmertene går over fort. Kan ikke være noe særlig å gå rundt og ha det vondt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars lille sommar magevondt, det sliter vi med her og. Det er som du sier, det eneste man ikke får gjort noe med så da føles det ekstra vondt når de gråter. Vi har ikke prøvd minifom vi da, men det høres jo ikke ut som det nødvendigvis gir så mye effekt. Håper det er tarmsystemet som ikke er ferdig utviklet og at det bedrer seg når de runder tre måneder. Er mange som heldigvis sier at det skjer noe magisk ved tre måneders alder,

Krysser alt jeg har for det ;) Men høres jo ut som dere har gode dager nå og det er godt! Håper mini begynner å le snart, det må være den herligste lyden i verden! Har hatt noen antydninger til latter, men vet ikke om det er det eller bare en gurglelyd ;)

Så spennende med huskjøp, keep us posted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble hus :danse: Gleder oss til det står ferdig!!

Her går det virkelig ikke bra om dagen. S har EKSTREMT mye luft i magen og hun pines virkelig. Sliter med spisevegring, hyling, utallige bæsjebleier, småfeber og minimalt med søvn. Etter snart halvannen uke kjenner jeg at jeg er på kanten av sammenbrudd. S skulle egentlig få vaksine i dag, men de ville ikke gi. Vi skal få snakke med lege og Fysio om en uke. Er så fælt at hun har det så vondt og jeg føler så alt for mye på hvor urettferdig dette føles. Holder det ikke snart? Kan ikke vi få lov å nyte den fine jenta vår og den nye familien vår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal dere bygge? :) Uansett, grattis med hus! Blir nok deilig kan jeg tenke meg :jepp:

Stakkars S :( Må være helt forferdelig når den lille har så vondt og det er så lite man kan gjøre for å hjelpe. Synes jeg leser flere her inne som gir babyene litt fenikkelte mot luftsmerter, vet ikke om dere har prøvd det?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus og ei anuppe på 3 mnd! :rodmer:

Huff, må være veldig slitsomt! Har dere prøvd minifom? (Kanskje spurt om det før) Minifom skal få ut lufta. Er ikke noe hyggelig med en syk baby :( Håper at hun blir bra snart! Dere har heller ikke hatt det lett som oss, dere hadde en tøff start, svigermor og nå dette :( STOR KLEM :hug::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere bygge? :) Uansett, grattis med hus! Blir nok deilig kan jeg tenke meg :jepp:

Stakkars S :( Må være helt forferdelig når den lille har så vondt og det er så lite man kan gjøre for å hjelpe. Synes jeg leser flere her inne som gir babyene litt fenikkelte mot luftsmerter, vet ikke om dere har prøvd det?

:klem:

Takk :) Vi har kjøpt nybygg. De begynner så fort snøen slipper bakken. Kan det ikke skje NÅ? :fnise:

Uff ja, det er helt forferdelig. I tillegg er hun visst veldig stiv i kroppen og stresser og kaver som en gal stakkars. Hun sover så ekstremt dårlig også så det blir en sånn ond fæl sirkel. Håper de kan hjelpe oss til uken eller at det på magisk vis går over.

Ikke forsøkt det, men skal jammen prøve. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med hus og ei anuppe på 3 mnd! :rodmer:

Huff, må være veldig slitsomt! Har dere prøvd minifom? (Kanskje spurt om det før) Minifom skal få ut lufta. Er ikke noe hyggelig med en syk baby :( Håper at hun blir bra snart! Dere har heller ikke hatt det lett som oss, dere hadde en tøff start, svigermor og nå dette :( STOR KLEM :hug::hjerte:

Takk :klem: Sykt at hun er tre mnd alt. Tiden har gått veldig fort, men kjenner på kroppen at dette må stoppe snart. Er så fysisk og psykisk nedkjørt nå at jeg snart ikke vet forskjell på opp og ned. At det er mye uro og drit rundt oss i tillegg er jo ikke akkurat bidragsgiver på det positive planet.. Er på en måte "godt" å vite at man ikke er alene om å ha det kjipt og vanskelig. Hvis du skjønner hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...