Favole Skrevet 19. oktober 2013 #881 Del Skrevet 19. oktober 2013 Det syns jeg du skal Kjekt hvis det virker Får håpe det skjer noe i løpet av helgen ja. Det murrer og rier seg jevnt og trutt så kaaaaanskje. Kommer ikke til å gi meg på tirsdag hvis jeg skal være noe som helst menneske igjen når jeg er ferdig, de MÅ bare gjøre noe. Vil jo gjerne kunne ta vare på både henne og meg selv når jeg har født og tøyer de det mye lenger nå vet jeg sannelig ikke hvordan det skal gå! Håper uansett hun kommer før tirsdag Var veldig god middag og en VELDIG stolt mann som endelig hadde fått sin første sjøørret Verdt forsøket, greit å ha prøvd ut alt Håper det tar seg nok opp til at det blir fødsel ut av det iløpet av helgen Men bra at du er innstilt på at de må gjøre noe på tirsdag, hun er jo "ferdig" til å komme ut liksom. Krysser fingrene for helgebebis! Flinke mannen, må ha vært et stort øyeblikk i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 19. oktober 2013 #882 Del Skrevet 19. oktober 2013 Spent på dine vegne, boks! Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. oktober 2013 #883 Del Skrevet 20. oktober 2013 *titter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 20. oktober 2013 Forfatter #884 Del Skrevet 20. oktober 2013 Sitter her like skuffet i sofaen. Masse falske rier i går kveld og gjennom natta, men ingen fødsel på g altså. Blæææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 20. oktober 2013 #885 Del Skrevet 20. oktober 2013 Du som var så mye nærmere fødsel enn meg, merkelig hvordan ting kan snu. Det føles sikkert littegranne urettferdig og, siden du er over din termin. Men uansett ikke lenge igjen til du er mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #886 Del Skrevet 21. oktober 2013 Du som var så mye nærmere fødsel enn meg, merkelig hvordan ting kan snu. Det føles sikkert littegranne urettferdig og, siden du er over din termin. Men uansett ikke lenge igjen til du er mamma Jeg har tydeligvis fått en defekt kropp, for den har jo jobbet mot fødsel i 4 uker nå, men her sitter jeg jo like gravid.. Mest misunnelig på at alle dere som har født før tiden har VISST, hos deg gikk jo vannet så du visste liksom at innen 2 dager ville gutten være ute uansett om kroppen fikk det i gang selv eller ikke. Veldig frustrerende å gå over hvertfall, du skal være sååå glad du har gutten din ute hos deg i stedet Hatt rier med 10 min mellom siden dagen i går og gjennom hele natten, men det blir jo ikke noe mer. Frustreeeeeeeert; jepp!! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 21. oktober 2013 #887 Del Skrevet 21. oktober 2013 håper virkelig lillesnuppa kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #888 Del Skrevet 21. oktober 2013 håper virkelig lillesnuppa kommer snart Jeg og Dere får ha unnskyldt at jeg høres ut som en trass 3-åring om dagen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. oktober 2013 #889 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er da virkelig tillatt å høres ut som en trass 3-åring (selv om jeg ikke har den oppfatningen av at du er det) når kroppen ikke klarer å bestemme seg for om den skal kjøre på eller ikke. Kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være :\ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 21. oktober 2013 #890 Del Skrevet 21. oktober 2013 Eg gjekk lenge med nestenfødsel/kynnarar sjølv, men no har jammen du gått lenge altså... Og eg blei kjempesliten den siste tida, men nærma meg deadline på overtid og det var jo et lys i tunnelen. Håpar du ikkje har lenge igjen, kanskje du blir satt igang i måro? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #891 Del Skrevet 21. oktober 2013 Det er da virkelig tillatt å høres ut som en trass 3-åring (selv om jeg ikke har den oppfatningen av at du er det) når kroppen ikke klarer å bestemme seg for om den skal kjøre på eller ikke. Kan ikke forestille meg hvor slitsomt det må være :\ Godt jeg ikke fremstår som heeelt psykosutrer Er kjempeteit at kroppen ikke bare kan gjøre si eller så, men nå har den snart ikke noe valg så Eg gjekk lenge med nestenfødsel/kynnarar sjølv, men no har jammen du gått lenge altså... Og eg blei kjempesliten den siste tida, men nærma meg deadline på overtid og det var jo et lys i tunnelen. Håpar du ikkje har lenge igjen, kanskje du blir satt igang i måro? Lykke til! "Godt" å se det ikke bare er jeg som blir sliten og lei av dette. Mye tyngre enn jeg hadde sett for meg. Er så liten trøst i at folk rundt meg hele tiden sier at det uansett ikke er lenge igjen, for så sliten man blir psykisk og fysisk så er vi langt forbi allerede. Men som du sier; det er jo en deadline på dette og den er jo på lørdag så får bare holde ut! Håper virkelig de tar meg seriøst i morgen og hvertfall tar vannet mitt eller noe, for moden er jeg jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 21. oktober 2013 #892 Del Skrevet 21. oktober 2013 Må virkelig håpe at det går din vei i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. oktober 2013 Forfatter #893 Del Skrevet 21. oktober 2013 Må virkelig håpe at det går din vei i morgen Takk søte du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. oktober 2013 #894 Del Skrevet 21. oktober 2013 Ser for meg at du får en rask fødsel iallfall, kroppen din må jo være veldig moden og klar. Så burde gå fort om du settes i gang, de burde absolutt sette deg i gang syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #895 Del Skrevet 22. oktober 2013 Ser for meg at du får en rask fødsel iallfall, kroppen din må jo være veldig moden og klar. Så burde gå fort om du settes i gang, de burde absolutt sette deg i gang syns jeg. Jeg kommer til å le meg i hjel hvis jeg i tillegg får en kjempelang og hard fødsel etter de siste 4 ukene denne kroppen har hatt Takk for det. Kjenner jeg gruer meg og er spent som fy i dag. Håper jeg slipper å sitte der og krangle med de, selv om jeg ser for meg at jeg ender opp med det siden de er så utrolig restriktive med igangsetting. Håper jeg slipper å gå til lørdag hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 22. oktober 2013 #896 Del Skrevet 22. oktober 2013 Nei huff du får ikke lov å føde så lenge Synd at de er så strenge, lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 22. oktober 2013 #897 Del Skrevet 22. oktober 2013 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 22. oktober 2013 #898 Del Skrevet 22. oktober 2013 Lykke til i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 22. oktober 2013 #899 Del Skrevet 22. oktober 2013 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 22. oktober 2013 Forfatter #900 Del Skrevet 22. oktober 2013 Takk alle! Ligger her og er igangsatt med ballong. Ligger til CTG registrering med rier. Spennende Var så vidt noe vann igjen, hadde det ikke vært for det hadde de sendt oss hjem til fredag/lørdag! Tenk at NÅ er vi snart foreldre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå