boks Skrevet 27. september 2013 Forfatter #701 Del Skrevet 27. september 2013 Fine gaver! I tillegg så nektet guttungen å bevege på seg når jeg hadde sånn måling av puls og aktivitet på han på mandag, med en gang de tok av båndet ble han veldig aktiv Så ser for meg en sta unge ja! Vi skal til svigers i morgen, har litt nerver. Hun pleier å ta en del kontakt men etter hun ble dødelig fornærmet forrige helg, når hun fikk vite at jeg ikke vil ha noe besøk på sykehuset og styr rundt fødselen, så har jeg ikke hørt noe som helst fra henne. Tar hun opp temaet i morgen for å prøve å overtalt meg til hennes ønsker så blir jeg ikke blid Jeg har advart samboer fordi jeg tåler lite for tiden, er så sliten + full av hormoner. Han sa at vi kunne la vær å dra, men da blir hun vel enda mer fornærmet og jeg syns at det blir litt feil å unngå de fordi da blir dette bare en større konflikt av seg selv. Ellers skal vi bare sløve i dag og søndag! Det blir godt siden jeg da har samboer sammen med meg I ukedagene er det ikke like kos alltid å sløve alene. Dere da? Utrolig kjedelig at dette med svigermor har vokst seg til et sånt monster, ikke akkurat det man trenger eller ønsker å forholde seg til på slutten. Får håpe hun aksepterer at det er dere som bestemmer og lar det ligge!! Sløving med sambo hørtes kos ut! Blir sikkert noe sånt her også, vi har i grunn ikke planlagt noe siden jeg fortsatt er syk og ikke orker det helt store. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. september 2013 Forfatter #702 Del Skrevet 27. september 2013 Så morsomt med babyshower, høres skikkelig koselig ut Det var kjempekoselig og overraskende. Skjønte ingenting når de stod her på døren alle sammen med alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. september 2013 #703 Del Skrevet 27. september 2013 Utrolig kjedelig at dette med svigermor har vokst seg til et sånt monster, ikke akkurat det man trenger eller ønsker å forholde seg til på slutten. Får håpe hun aksepterer at det er dere som bestemmer og lar det ligge!! Sløving med sambo hørtes kos ut! Blir sikkert noe sånt her også, vi har i grunn ikke planlagt noe siden jeg fortsatt er syk og ikke orker det helt store. Ja hun har virkelig tatt i fra meg litt av gleden nå på slutten. Er veldig overrasket fordi hun var ikke sånn før jeg ble gravid, hun har liksom blitt et bestemormonster! Hun har heldigvis ennå noen positive sider ved seg så jeg håper at jeg får se de sidene i morgen Vi har ingen planer så jeg regner med at det blir sløving, er så sliten selv så. Igjen god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 29. september 2013 #704 Del Skrevet 29. september 2013 Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #705 Del Skrevet 30. september 2013 Hatt en fin helg? Jepp, fin og rolig helg her! Hva med deg Yesterday? Ha en fin uke --- Æsj, vært hos jordmor i dag og dagen jeg har vært redd for er kommet. Sf målet var flatet helt ut og går nå ned på det hvite feltet. Kontroll på sykehuset på onsdag.. Håper alt er bra med lille snuppa vår Fikk modningsakupunktur i dag og skal kanskje tilbake på fredag. I morgen er det sånn kurs igjen. Mulig resten av kontrollene blir på sykehuset, det får vi se på onsdag. Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. september 2013 #706 Del Skrevet 30. september 2013 Er ikke det ganske normalt så sent i svangerskapet? Blant annet med tanke på at magen synker en del og at det da ikke vil måles likt som tidligere? Men er uansett bra at dere skal til sykehuset for kontroll da, vil tro alt er i orden med henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #707 Del Skrevet 30. september 2013 Normalt at det flater litt ut, men ikke så mye. Kunne være morkaken som ikke lenger gjør en god nok jobb, for lite fostervann eller ikke noe i det hele tatt. Håper på sistnevnte og syns onsdag kan komme fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. september 2013 #708 Del Skrevet 30. september 2013 Okey Satser på at alt står bra til og at det går bra frem til onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. september 2013 #709 Del Skrevet 30. september 2013 Mitt sfmål var ikke flatet ut ved siste måling selv om magen sank før da, men er jo litt kortete på vei enn du boks Uansett hva det er så går det sikkert bra, men jeg skjønner at du er bekymret, er lillepia like aktiv som før? Lykke til på dykehuset Går bra her, skjer lite, bare gleder meg til lillegutt kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #710 Del Skrevet 30. september 2013 Mitt sfmål var ikke flatet ut ved siste måling selv om magen sank før da, men er jo litt kortete på vei enn du boks Uansett hva det er så går det sikkert bra, men jeg skjønner at du er bekymret, er lillepia like aktiv som før? Lykke til på dykehuset Går bra her, skjer lite, bare gleder meg til lillegutt kommer Mitt var ikke flatet ut noe spesielt for en uke siden det heller. Har liggi under den røde streken ca hele veien, men i dag var vi plutselig et stykke nede på det hvite. Liker det dårlig selv om alt sikkert er helt fint. Syns ikke hun er like aktiv som hun har vært i forrige uke, men det kan jo også ha noe å gjøre med at jeg er syk og at hun har ganske dårlig med plass. Også overanalyserer jeg sikkert noe voldsomt fordi jeg er så redd det skal gå galt med lille. Gleder meg til onsdag, da vet vi hvertfall! Skjønner du gleder deg nå, det gjør vi også! Tenk at vi er så nærme målstreken! Skulle så ønske de kom med timer sånn at man visste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. september 2013 #711 Del Skrevet 30. september 2013 Mitt var ikke flatet ut noe spesielt for en uke siden det heller. Har liggi under den røde streken ca hele veien, men i dag var vi plutselig et stykke nede på det hvite. Liker det dårlig selv om alt sikkert er helt fint. Syns ikke hun er like aktiv som hun har vært i forrige uke, men det kan jo også ha noe å gjøre med at jeg er syk og at hun har ganske dårlig med plass. Også overanalyserer jeg sikkert noe voldsomt fordi jeg er så redd det skal gå galt med lille. Gleder meg til onsdag, da vet vi hvertfall! Skjønner du gleder deg nå, det gjør vi også! Tenk at vi er så nærme målstreken! Skulle så ønske de kom med timer sånn at man visste Ja den timeren To jeg kjenner som nesten nettopp har født lå og under den røde streken og flatet ut men ingenting var galt, jeg tror at for noen er det bare sånn, men de ble godt fulgt opp Jeg syns selv at gutten min er litt mindre aktiv men jeg merker godt at han har det trangt inni der. F.eks så spreller han mye mindre men strekker mye på seg, og pga mindre sprelling så virker det som mye mindre bevegelser. Og det er mindre synlig på utsiden når han styrer, enn før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #712 Del Skrevet 30. september 2013 Ja den timeren To jeg kjenner som nesten nettopp har født lå og under den røde streken og flatet ut men ingenting var galt, jeg tror at for noen er det bare sånn, men de ble godt fulgt opp Jeg syns selv at gutten min er litt mindre aktiv men jeg merker godt at han har det trangt inni der. F.eks så spreller han mye mindre men strekker mye på seg, og pga mindre sprelling så virker det som mye mindre bevegelser. Og det er mindre synlig på utsiden når han styrer, enn før. Satser på at det ikke er noe galt her heller, men hvis det er det så ble det jo oppdaget fort og jordmor sa at da setter de i gang. Glad det er så mye kontroll nå på slutten "Godt" å se at du opplever forandring i bevegelsene og at det oppleves som mindre også. All fornuft sier meg jo at alt er fint, men er så ekkelt når man ikke VET liksom. Men men Er så spent på om du føder før meg eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. september 2013 #713 Del Skrevet 30. september 2013 Føler ikke at jeg kommer til å føde snart men hvem vet når vi føder Har du hatt modningsakupunktur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #714 Del Skrevet 30. september 2013 Jepp, hadde første runde i dag. Kunne komme igjen på fredag, så tenkte å gjøre det Skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. september 2013 #715 Del Skrevet 30. september 2013 Jepp, hadde første runde i dag. Kunne komme igjen på fredag, så tenkte å gjøre det Skal du ha? Har ikke tenkt på det egentlig, og vet ikke om det er noe vits i det siden jeg allerede holder på å modnes. Når bør man ha det i såfall? De to som jeg nevnte som hade lave sfmål hadde begge modningsakupunktur, hun ene føde nesten en uke på overtid og hun andre ble satt i gang 11 dager på overtid, her settes man i gang 11 dager over og ikke 14. Så det hjalp ikke dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. september 2013 Forfatter #716 Del Skrevet 30. september 2013 De mener på at det kan gjøre hele fødselen lettere og raskere til tross for at man allerede er noe moden så tenkte det ikke akkurat kan skade. Er 3-4 nåler du knapt kjenner at settes. Her begynner hun i uke 38 Kjedelig at venninnene dine ikke hadde noen effekt av akupunkturen. Her i kommunen er det visst usedvanlig få som settes i gang, så lov å håpe det er fordi de aller fleste takker ja til akupunkturen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. oktober 2013 #717 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) De mener på at det kan gjøre hele fødselen lettere og raskere til tross for at man allerede er noe moden så tenkte det ikke akkurat kan skade. Er 3-4 nåler du knapt kjenner at settes. Her begynner hun i uke 38 Kjedelig at venninnene dine ikke hadde noen effekt av akupunkturen. Her i kommunen er det visst usedvanlig få som settes i gang, så lov å håpe det er fordi de aller fleste takker ja til akupunkturen Blir alle tilbudt det der? Jeg har ikke hørt noe om det her, regner med at jeg må finne noen privat som driver på med det, men kan jo høre med jordmora mi i neste uke Eller jo vi kan få det her på sykehuset om en av de som kan det er på jobb under fødselen Endret 1. oktober 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #718 Del Skrevet 1. oktober 2013 (endret) Blir alle tilbudt det der? Jeg har ikke hørt noe om det her, regner med at jeg må finne noen privat som driver på med det, men kan jo høre med jordmora mi i neste uke Eller jo vi kan få det her på sykehuset om en av de som kan det er på jobb under fødselen Jordmor driver med akupunktur selv så alle som vil ha får Er bare en jordmor i kommunen også så Endret 1. oktober 2013 av boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. oktober 2013 #719 Del Skrevet 2. oktober 2013 Jordmor driver med akupunktur selv så alle som vil ha får Er bare en jordmor i kommunen også så Da bor jeg i en større kommune enn deg Regner med om min jordmor kunne det så hadde hun informert om det Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. oktober 2013 Forfatter #720 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hun hadde nok nevnt det for deg hvis det var noe de tilbyr, min jordmor har hvertfall nevnt det i mange mnd Skriver her når vi er hjemme fra sykehuset, time kl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå