Gå til innhold

Hvor har dere bestilt invitasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips, gjerne lenker! Gifter oss om 5 mnd, må begynne snart :)

Anonym poster: a33dfe1dc539e97152b003134eb3dc7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg laget alle våre selv jeg :)

Vi gifter oss om fem måneder i dag, invitasjonene er sendt ut for lengst :)

Skrevet

jeg har laget invitasjonene selv :)

ble ferdig idag, så de blir sendt fortløpende.. vi gifter oss om 4 mnd og ei uke :)

Skrevet

Jeg bestilte fra optimalprint.no. Nydelige invitasjoner som slettes ikke skuffet i kvalitet. De ble nesten finere enn forventet. :) Kan anbefale den siden på det varmeste! Kommer til å kjøpe både bordkort, kirkeprogram og takkekort hos dem også.

Skrevet

Vi bestillte våre fra www.bryllupsbutikken.no, og er kjempe fornøyd. De var av høy kvalitet, og kundeservicen ypperlig!

Jeg synes hjemmelaga er veldig pene, men kjenner at jeg ikke orker.. + at kan ikke garantere at det blir noe bra. Ser det litt for meg.. Limflekker over alt...

• Liker 1
Skrevet

Dere som har laget selv: hva ble ca. pris per invitasjon? Skrev dere for hånd? Dere som bestiller ferdige fra nett, der kan det vel variere fra 20-50kr per? Jeg har ikke helt bestemt meg enda, men kjenner det er på tide å ta et valg snart.

Gjest GetOverIt
Skrevet

Det ble ca 35,- pr kort. Skrev ikke for hånd. Skrev på data og printet ut på fine ark som jeg klippet med tagget saks, og limte inni kortet.

Gjest Adriane
Skrevet

Vi bestiller fra Optimalprint, og så er det mulig jeg scrapper litt på de for å personliggjøre de litt :)

Skrevet

Lager og designer selv i Photoshop/Illustrator og sender til vanlig trykkeri (vet ikke sikkert hvilket enda)

Gjest Adriane
Skrevet

Lager og designer selv i Photoshop/Illustrator og sender til vanlig trykkeri (vet ikke sikkert hvilket enda)

Å, som jeg skulle ønske jeg klarte å få til noe sånt! (Eller orket å scrappe mine egne invitasjoner) :) Heldige dere som er så kreative og flinke :jepp:

Skrevet

Å, som jeg skulle ønske jeg klarte å få til noe sånt! (Eller orket å scrappe mine egne invitasjoner) :) Heldige dere som er så kreative og flinke :jepp:

Hvis det hjelper så er jeg litt misunnelig på de som kjøper ferdig fordi de slipper alt maset.

"ARGH! Får ikke til! Det blir ikke bra!"

"NÅBLEDETBRAMENSÅKRASJAPCENUÆÆÆÆÆH!"

"Nå har jeg lett i en time etter den perfekte fonten. Den finnes ikke"

"Adobe = spawn of satan"

Ulempen ved kun å være på hobbynivå :fnise:

(også er det innmari gøy når det blir bra. Og det blir det jo. Til slutt)

• Liker 2
Skrevet

Laget de via Vistaprint.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Adriane
Skrevet

Hvis det hjelper så er jeg litt misunnelig på de som kjøper ferdig fordi de slipper alt maset.

"ARGH! Får ikke til! Det blir ikke bra!"

"NÅBLEDETBRAMENSÅKRASJAPCENUÆÆÆÆÆH!"

"Nå har jeg lett i en time etter den perfekte fonten. Den finnes ikke"

"Adobe = spawn of satan"

Ulempen ved kun å være på hobbynivå :fnise:

(også er det innmari gøy når det blir bra. Og det blir det jo. Til slutt)

Tjihi! Jeg syns jeg hører deg :fnise: Det er faktisk ikke bare å smelle sammen noe på Optimalprint heller, iallfall ikke når man er en smule perfeksjonist ;) Men det blir bra til slutt der også, og følelsen av av nå er det så nær perfekt som det kan bli, er ganske så uovertruffen! :)

Skrevet

Etsy.com. Mange flotte der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...