Peluche Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har søkt litt, og funnet blant annet "The Last Waltz" og "Merry Widow Waltz"...
Catzy Skrevet 20. mars 2004 #2 Skrevet 20. mars 2004 "Waltz for Evita and Che" fra musicalen Evita. Ikke bare er teksten ganske bryllupsuvenlig, men jeg tror man det skal to gode dansere til for å få det til å se bra ut. Catzy
Lavida Skrevet 22. mars 2004 #3 Skrevet 22. mars 2004 Når man er inne på musikk som ikke passer i bryllup... Vi er begge veldig glad i musikken til U2, men til bryllup finnes vel knapt et band med fler upassende sanger. F.eks.: Still haven't found what I'm looking for, Stuck in a moment(you can't get out of), Walk on(ikke bra opp kirkegulvet vel?), With or without you(som slett ikke er romantisk når man hører på teksten). Bra musikk, men alt til sin tid
Jens Skrevet 23. mars 2004 #4 Skrevet 23. mars 2004 vi har valsen fra gudfaren....Er det også bad luck??
Gjest Tex Skrevet 23. mars 2004 #5 Skrevet 23. mars 2004 På kurset i helgen øvde vi bl a til "are you lonesome tonight..." Ikke akkurat noe jeg kunne tenke meg å danse brudevals til!
Holly Hobbie Skrevet 23. mars 2004 #6 Skrevet 23. mars 2004 Maa le litt - vi har ogsaa funnet mange upassende bryllupssanger i cd-samlingen hjemme!
kimmi Skrevet 23. mars 2004 #7 Skrevet 23. mars 2004 hmm... ikke tenkt på dette ennå. kanskje jeg bør ta en telefon til våre eminente musikere og spørre hva de tenker..... takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå