Gå til innhold

Åh, gurimalla!

verene

Anbefalte innlegg

Nå har jeg søkt litt på tips om brudevalser her inne, og lastet ned noen av forslagene jeg fant. Lyttet på "The second waltz" - åh herregud! :grine:

Sitter med gåsehud ennå; for et fantastisk flott stykke!! Gjett om vi skal ha den som brudevals da! Jeg kommer vel til å hulke meg gjennom dansen jeg da, er jeg redd.. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen link, men jeg fant den lett ved å søke på "the second waltz" i WinMX. Du finner den sikkert med andre slike søkeprogrammer også. Om du er usikker på brudevals så MÅ du høre denne!

:fortsatt gåsehud:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke den som er Dereck sangen? Sambo ville ha den hvis vi skulle danse vals, jeg vil ha waltz for the moon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... lurte på om jeg fant riktig nå? Er det Waltz Suite nr. 2 av Struass? Den hørtes liksom ikke ut som en brudevals i mine ører... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... lurte på om jeg fant riktig nå? Er det Waltz Suite nr. 2 av Struass? Den hørtes liksom ikke ut som en brudevals i mine ører... :klø:

Nei, komponisten heter Shostakovich. Send meg en PM med mailadr., så kan jeg jo sende den til deg? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann verene :vinke:

Takk for et godt tips. Vakkert!

Tror dette blir vår brudevals også, gitt...

Gleder meg mer og mer nå...

Har lest litt i dagboka di. Ingen tvil om at du har alt under kontroll :wink: !

Hils C fra E :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann verene  :vinke:  

Takk for et godt tips. Vakkert!

Tror dette blir vår brudevals også, gitt...

Gleder meg mer og mer nå...

Har lest litt i dagboka di. Ingen tvil om at du har alt under kontroll  :wink: !

Hils C fra E  :kose:

Hehe, ja det er mye som er i orden nå, heldigvis. Gleder meg mer og mer etterhvert som det begynner å nærme seg, jeg også. C hilser tilbake til E! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, komponisten heter Shostakovich. Send meg en PM med mailadr., så kan jeg jo sende den til deg? :-)

Det er Vals nr. 2 fra jazz-suite av Sjostakovitsj, regner jeg med. Veldig kjent vals - brukt som vignett i et eller annet radioprogram, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nydelig Verene.........Og det kan jeg si med hånden på hjertet, for vi brukte den i vårt bryllup :sjarmor:

By the way - M vil gjerne være med på å hilse, både til C og E........ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nydelig Verene.........Og det kan jeg si med hånden på hjertet, for vi brukte den i vårt bryllup  :sjarmor:  

By the way - M vil gjerne være med på å hilse, både til C og E........ :wink:

..og C vinker tilbake til M! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...