Gå til innhold

Brenner for noe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Desverre er det nok sånn at vi blir et samfunn, hvor folk blir mer og mer opptatt av seg selv. Men takk og pris finnes det fortsatt mennesker som bryr seg og stiller opp.

Jeg har selv hatt et tøft liv, opplevd mye. Men jobbet og bearbeidet alt. Men ser nok at jeg komme lettere overens med mennesker som har opplevd noe motgang i livet, men jobbet med det, blitt bedre mennske av det. For de forstår gjerne mer, og de stiller opp veldig bra.

Men jeg tar ikke opp problemene jeg har hatt i livet tidlig i nye bekjentskap. For dette er fortiden, og jeg er jo ikke det menneske i dag. Og har det jo veldig bra, og fungerer bra.

Prøvde selv å date en mann over lengre tid, han hadde aldri opplevd noe motgang i sitt liv, fått alt i livet sitt veldig enkelt. Og jo bedre kjent vi ble, jo mer følte jeg at vi levde på hver vår planet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre er det nok sånn at vi blir et samfunn, hvor folk blir mer og mer opptatt av seg selv. Men takk og pris finnes det fortsatt mennesker som bryr seg og stiller opp.

Jeg har selv hatt et tøft liv, opplevd mye. Men jobbet og bearbeidet alt. Men ser nok at jeg komme lettere overens med mennesker som har opplevd noe motgang i livet, men jobbet med det, blitt bedre mennske av det. For de forstår gjerne mer, og de stiller opp veldig bra.

Men jeg tar ikke opp problemene jeg har hatt i livet tidlig i nye bekjentskap. For dette er fortiden, og jeg er jo ikke det menneske i dag. Og har det jo veldig bra, og fungerer bra.

Prøvde selv å date en mann over lengre tid, han hadde aldri opplevd noe motgang i sitt liv, fått alt i livet sitt veldig enkelt. Og jo bedre kjent vi ble, jo mer følte jeg at vi levde på hver vår planet.

Ja.. Jeg er som regel mer på bølgelengde med mennesker som er 10-15 år eldre enn meg.

Mennesker som har levd og vokst på erfaringene sine og blitt mer bevisste på sine valg hva som er viktig i livet.

Det virker som at det å finne noen på min alder som er såpass modnet kan være vanskelig. Dette er og en ting som gjør at jeg trekker meg unna. Opplever at mange har behov for å dyrke sitt eget ego. Jenter som blir helt rare fordi jeg ikke legger an på de. Det er komisk egenlig, men trist også. For jeg føler ikke det er meg de er interessert i når de oppfører seg slik. Dermed mister jeg også interessen.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe dette da.. Hvordan jeg skal klare å finne frem til ei som faktisk er interessert i meg for den jeg er. Ei som er litt moden, så jeg slipper å oppdra henne for å kunne ha et stabilt forhold.

Hvor gammel er du, forresten? :-P

Anonym poster: 93ae69516e8d7e0a8e1a8fbcf84dde10

Skrevet

Men hvor treffer du jentene? Og liker du best jenter på din alder eller yngre?

Jeg blir 35 år til sommeren :)

Skrevet

Du får en PM av meg i stedet :-).

Anonym poster: 93ae69516e8d7e0a8e1a8fbcf84dde10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...