Gå til innhold

Adelèn- Bombo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke fatte at denne ikke ble stemt frem av Norges folk. Når skal Norge lære av sine feil? Når skal Norge klare å sende en fengende låt til en MGP-finale igjen? Bombo var mer fengende enn Rybak sin Fairytale, og ca. like god vokalist. Nå sender vi en en bra vokalist med en kjedelig sang som ikke vil fenge noen i Europa, bortsett fra de "obligatoriske" poengene fra skandinavia/norden.

Både Sirkus Eliassen og Datarock burde kommet foran Margaret Berger i år. Mye større potensiale i låtene deres.

Dette går skeis. Lov til å håpe på en finale, i aller beste fall. Kanskje en kopi av fjorårets poengsum om vi er skikkelig positive.

Anonym poster: ef3e1ce91726c85d3cfe50d37490a5cc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenk om du kunne lagt ned like mye engasjement i en sak som virkelig betyr noe.

Get a life.

Er det vanskelig å la vær å være spydig synes du?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å krangle her inne, begge to !!!. Det er ikke derfor vi er her .

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje en kopi av fjorårets poengsum om vi er skikkelig positive.

Anonym poster: ef3e1ce91726c85d3cfe50d37490a5cc

Det var ikke låten som var dårlig. Det var NRK som sendte "en reporter" ned å laget kvalm og oppstandelse. Typisk norsk å tro at yttringsfrihet er for alle.

Da gikk alle land sammen å nektet å stemme på oss.

Margaret Berger er ikke helt full klaff, men bedre enn de andre slik jeg ser det. Jeg liker ikke at hun allerede er en artist og har hatt face-time, så bombo ville fått min stemme om jeg noen gang hadde bestent dette.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt uenig med deg. Jeg syns det var den rette låten og artisten som ble stemt frem. Bombo er en "13 på dusinet-sang" med en vokalist som ikke kunne holde tonen ren og som ikke har noe erfaring som artist.

Men, musikk er en helt umulig sak å diskutere, her er det like mange meninger som mennesker og alle har sin egen smak.

Aner ikke hvordan det vil gå i Malmø og kjenner at jeg ikke ønsker å tippe heller, for det har så mange andre gjort før meg, med variert hell....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter den helt forferdelige Haba haba, som jeg ikke med beste vilje kan forstå at vi sendte inn til den internasjonale finalen, har jeg sluttet å se MGP. Jeg forstår ikke MGP lenger. Nå får MGP seile sin egen sjø for min del :-P

Anonym poster: a12db0134e692e16d2ac11f0a9cb3bbc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

Bombo-låta var veldig midt på treet da. Adelèn var flink - særskilt i forhold til den unge alderen! Men, hun så så sint ut! (Nerver, antagelig). Det ble skjæring i konseptet når den blide, mannlige danseren kom inn og hun fortsatt så like sint ut. Det nytter ikke i MGP-sammenheng. Tenk deg "La det swinge" sunget av to stykk sinte Bobbysocks? MGP-folket ønsker å sjarmeres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...