Gå til innhold

Jeg er så lei meg


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Trenger å få ut litt vonde tanker. Min far er døende og det gjør så utrolig vondt. Han har lenge vert døende, men de siste dagene har han vert værre.

Det gjør så vondt å ikke kunne hjelpe han. Han bare ligger der.

Jeg tenker at jeg ønsker at han ska få slippe. Sippe smertene, det er så uverdig.

Men med en gang jeg har slike tanker får jeg dårlig samvittighet.

Jeg er lei meg hele tiden. Det er lengre og lengre mellom lyspunktene og jeg er så lei. Så utrolig lei. Jeg er glad i livet og gleder meg til fremtiden, men jeg ønsker bare at denne perioden skal ta slutt. For alles del.

Hadde ønskt du hadde fått flere år med oss pappa. Det føles så urettferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner virkelig ikke hvordan den situasjonen føles, men jeg har kjent på sorg før. Derfor ville jeg bare legge igjen en hilsen til deg og en stor klem, for det trenger du :kose::klem::klemmer::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet min far for en stund siden, og det var uendelig vondt å se ham ligge der å bli svakere og svakere. Jeg ønsket også at han bare skulle få slippe. Jeg synes ikke noe feil eller galt med å tenke på den måten, for man ønsker ikke å se sine kjære ligge der med sine plager når det likevel ikke er noe håp. Tvert i mot så ligger det omsorg i det. Man ønsker jo ikke personen død i utgangspunktet, bare at han skal slippe å ha det vondt.

Anonym poster: 1bcde5b486410d1c312b1b91c2559b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...