Gå til innhold

Solskader på skuldrene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Sommeren for to år siden var jeg i syden og var svært uheldig. Jeg har tidligere hatt en tendens til å bli lett solbrent, men kan også bli brun hvis jeg soler meg på riktig måte.

Den sommeren undervurderte jeg den sterke syden-solen og glemte å smøre meg inn med solkrem de to første dagene av ferien. Plutselig ble jeg helt knallrød, huden brant og datt av. Det dannet seg store sår over hele skuldrene mine. Etter en stund satt jeg igjen med skuldrene fylt av pigmentflekker/ fregner. Et par fregner kan være søtt, men det er ikke særlig pent å se på når det er så ufattelig mange at det dekker skuldrene.

Dette har i senere tid gjort at jeg ikke føler meg vel i plagg som viser skuldrene mine, jeg har en tendens til å prøve å skjule skuldrene mine på alle mulige måter. Jeg syns også det er ubehagelig å være naken under sex med lyset på, da jeg ikke vil at partnere skal se skuldrene mine.

Jeg har lenge tenkt på å prøve å få gjort noe med dette. Har hørt at det finnes laserbehandlinger som kan forbedre dette.

Er det noen som vet hvilke typer steder som utfører slike behandlinger? Og virker noen behandlinger i det hele tatt? Isåfall, hvor dyrt tror dere det er?

Anonym poster: 22019960f4b0fdc72499c9361cbcfa5b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...