AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Da jeg var svært ung ble jeg seksuelt misbrukt, noe som har gjort at rørsystemet ikke er helt som det skal, og det er ikke mye å få gjort med det i følge legen.. Jeg har egentlig aldri hatt noe stort problem med dette, det skal bare litt ekstra til for at jeg blir våt, evt. har jeg og mine tidligere partnere tydd til glidemiddel. Men med ham jeg er med nå er det enkelte stillinger som ikke fungerer, tro meg: Jeg har prøvd IHERDIG, så tårene sprutet, men å ri ham er bare umulig uten intense smerter langt inne i sjeden. Er det noen som har noen tips? Han er litt over gjennomsnittet, kan man si. Så egentlig kjennes det ut som om den ikke "kommer til å passe" hver gang. Begynnelsen på akten er også ganske vond, men vi minsker det med langt forplay og at jeg er underst. Jeg skulle bare ønske at vi kunne eksperimentere litt uten risiko for at det skal kjennes ut som om jeg blir revet opp innvendig.. Anonym poster: 3d1b26ae9ecbc3cc2706e4cfc4ebcda1
Eleutheria Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg ville nok anbefalt deg å prate med sexolog ... Dette her høres ut som et problem du trenger profesjonell hjelp med. Jeg ville ikke stolt på KG-ekspertisen her ... Men nå skal det sies at langt de fleste har problemer med å ri en penis som er litt over gjennomsnittet. Det blir rett og slett ikke behagelig. De fleste er ikke "dypere" enn 12-13 cm, og det er ikke som om mye penis forblir ubrukt i den stillingen Len deg fremover og støtt deg ved å plassere hendene dine ved siden av eller på brystkassa hans, og ikke senk deg lenger ned enn det som er behagelig. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 MÅ du ri ham, er det ikke nok å la ham knulle deg på vanlig måte, bakfra eller misjonær? Anonym poster: f0482b65ff4d21ee4c2826a003d82c6c
sol87 Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Når sex gjør fysisk vondt, og det går an å gjøre det på en måte som ikke gjør fysisk vondt, da gjør jeg det på den siste måten. Sex skal jo være deilig. Jeg synes analsex er smertefullt, og derfor dropper jeg det. Det fins mange andre spennende måter å eksperimentere på, en de som gir ubehag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå