Gå til innhold

Rimelig barnefrisør i Bergen.

Fremhevede innlegg

Gjest makarenaa
Skrevet

Noen som har tips til en flink og ikke alt for dyr frisør i Bergen? Helst i sentrumsområdet. Eller åsane :-) Har prøvd å klippe håret hans selv, men det funker ikke. Og nå begynner det å bli langt!:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Anonym poster: c24dc21c61b294d176106cb24abdd82e

Skrevet

Think hairwear på åsane senter tar 295kr for gutte/barneklipp. Synes det er dyrt, men iallefall billigere enn et som tar 374!! Har ikke sjekket så mye andre plasser da.

Skrevet

Var faktisk å sjekket prisene på frisørene på Åsane senter i går. Think var den billigste, så jeg endte opp med å bestille time der. Hadde trodd at de skulle være dyrest egentlig. 295 for å stusse håret til en på 1,5 år var drøyt, men de andre var jo enda dyrere! Så jeg tar gjerne imot tips om billigere frisører til neste gang :-) hvis det fins i Bergen?!

• 2 år senere...
Skrevet

Nå er det åpent en ny barnefrisør. Den liger i Kong Oscars gate 25 i sentrum, rett foran domkirke. Det kostet 290 kr for å klippe vår toåringen. Og det er supper pris synnes jeg fordi de har spesielle klippestoller for barn som ser ut som biler eller skoter. Mens vi ventet på klippen sønen kunne leke på lekeromet og han fik også en morsom gave etter klippen.  

1441893310643.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...