Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øystein sexy?? :o hva er sexy med han da..? Syns han ser ut som en uteligger jeg da ... :oops:

Skrevet
Øystein sexy?? :o hva er sexy med han da..? Syns han ser ut som en uteligger jeg da ... :oops:

Hvis du titter BAK panneluggen... :wink:

Han er nok en sånn type som man enten liker eller ikke liker.

Han er litt sånn smårar og vimsete, men han ser fryktelig snill ut og samtidig rampete og "rå".

Det er nok summen av alle disse små tingene som gjør ham sexy i mine øyne.

Skrevet

Altså, jeg syns vel han så kuul nok ut, men jeg syns ikke han synger spes bra. Men jeg ville helst hatt ut andre før han da.

Har aldri sett spesielt på han før, men la merke til i stad at han så så utrolig hengslete ut...som om arma og beina ikke var skikkelig hengsla ;)

Skrevet
Av en eller annen grunn' date=' så synes jeg at Øystein er kjempesexy :oops:[/quote']

:ler: hva er det med han, kan det være den sexy pannlugggen :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hans prestasjon i dag var elendig, så det var ikke så overraskende at han røk ut.

Men jeg syns ærlig talt at Sandra kunne røket ut før han.. :wink:

Gjest Tristessa
Skrevet

Hehe, Øystein ligner på kjæresten min. Hevder noen, ikke nødvendigvis meg selv. Kjæreste vrenger (heldigvis) ikke øynene på den irriterende måten.

Skrevet

Øystein er dritsexy, men det er visst kun Sandra som kommer videre med utseende :tunge1:

Kill me now.

Skrevet

Så ikke på i dag, så kan ikke uttale meg om hvordan han sang, men synes det var synd han gikk ut. Synes nemlig også han er sexy :sjenert:

Skrevet
Øystein er dritsexy' date=' men det er visst kun Sandra som kommer videre med utseende :tunge1: [/quote']

Ja, men heldigvis hadde de tonet ned baby-looken hennes i dag!

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg synes det var bra Øystein røk ut. Jeg hadde ikke sansen for han. Han er utrolig lik min bror, og det gjør meg kvalm.

Jeg synes Sandra fortjener å komme videre. Men det er da min mening. Jeg vet at det ikke er så mange med meg på den.

Når det gjelder idol fra i fjor, så kunne jeg ikke fordra Kurt, men han vant dessverre. Når han kommer på radio eller tv så skruer jeg av lyden.

Skrevet
Av en eller annen grunn' date=' så synes jeg at Øystein er kjempesexy :oops:[/quote']

:o Han minner mer om en uteligger ja.......

-Men heldigvis har vi ulik smak. :wink:

Skrevet

[quote="TexTiåringen min er iallefall knallfornøyd i dag!! :ler:

17 åringen min også :ler:

Skrevet

Øystein var bra, men mer nisje-artist kanskje? Min soleklare favoritt er Margaret, selv om hun ikke rocka maksimalt idag. Dessverre er det ingen kurt'er med i år, som overbeviser fra start til slutt. Den eneste som helt klart ikke har noe der å gjøre er Sandra. Hun kan ikke synge, men jeg tror nok helt sikkert norske mannfolk setter pris på en Lolita som ikke engang selv skjønner at hun er det. Flaut, flaut, flaut.

Skrevet

Synes det var synd Øystein gikk ut nå, selv om han ikke var min favoritt..Sandra sang bedre igår, men hun er likavel laaangt fra et pop idol sangprestasjonsmessig! Som Tex skrev om at det er maange ti og elleve åringer som ser på dette, og det er jeg klar over, men da stemmer de jo ikke frem den som synger best og har en sjanse i artistlivet, men den som er søtest, vakrest og penest utseende, for de vil ligne på den personen... For meg blir det helt feil.....Det er tross alt en sangkonkurranse, og to gode vokalister har gått ut, imens der er en 2-3 igjen som ikke imponerer i hele tatt...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hehe, Øystein ligner på kjæresten min. Hevder noen, ikke nødvendigvis meg selv. Kjæreste vrenger (heldigvis) ikke øynene på den irriterende måten.

Heldiggrisen!! :ler:

Synes Øystein ligner litt på Kurt Cobain, pre-heroinperioden og mørkhåret..

Ekstremt pen gutt!

Skrevet

Jeg syns også Øystein er veldig pen. Det ble vel på et eller annet tidspunkt sagt at han var modellpen?

Uansett så gjorde han desverre ikke noen særlig god prestasjon i går, så da jeg fikk sett reprisen nå i ettermiddag ble jeg ikke så overrasket over at han måtte ut. Det er irriterende at vi ikke får vite noe om hvordan stemmene er fordelt, men det er jo også noe av moroa da, så vi ikke ser tegningen altfor tidlig. Uansett tror jeg ikke dette blir siste helgen vi ender opp med en overraskelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...