Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i alle dager, da??

Øystein som var min favoritt!! :grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Øystein har også vært en av mine favoritter...men dessverre gjorde han en utrolig dårlig jobb i dag......men jeg håpet at han ikke skulle gå ut alikevel... :-?

Skrevet

Det norske folk burde virkelig skamme seg, altså! Hva med Sandra, da? Er det noe stakkar-søte-snille-jente-greie som vanker rundt omkring nå eller hva? :roll:

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Øystein var dårlig i dag. Dessverre. Jeg fikk ståpels da han sang Hallelujah av Cohen, men i dag var han bare rett og slett ikke god nok.

Skrevet

Syntes også det var utrolig trist at han gikk ut i dag, men han gjorde det ikke bra. Han bar alt for mye preg av å være nervøs og så forsøkte han å ligne på Jokke i syngestilen istedet for å være seg selv... :fy:

Skrevet

Så bra at han gikk ut, han var dårlig :veldigsur:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

synes ikke at øystein sang så veldig bra så det var egentlig "fortjent" i mine øyne.

Hadde håpet på at han skulle gå videre uansett men men....

Synes heller at Trung skulle gått ut....

synes egentlig at sandra sang bra i dag jeg....

Skrevet
synes egentlig at sandra sang bra i dag jeg....

Sandra hadde ihvertfall en jevn prestasjon i dag, i forhold til forrige gang. Men min personlige mening er at hun ikke er god nok.. :-?

Skrevet

Øystein var min soleklare favoritt, jeg liker stilen hans. Han så litt merkelig ut i dag og kunne sikkert gjort det bedre, men jeg synes ikke det var direkte dårlig. Trung og Sandra begynner å irritere meg.

Nå skal jeg heie på Margareth.

Skrevet

Men jøss, det er ikke meningen å henge ut Sandra alene, det er fleres stemmer jeg ikke har noe til overs for - som Trung og Susanne.

Skrevet

Øystein var dårlig i dag.

Litt vel rocka etter min smak.

-Forresten burde han se å få klippet panneluggen! :tunge1:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Sandra hadde ihvertfall en jevn prestasjon i dag, i forhold til forrige gang. Men min personlige mening er at hun ikke er god nok.. :-?

sist gang var jeg ikke mye imponert over ho men ho var mye bedre i dag!

Men langt fra god nok til å vinne hele greia,,,,

GO MARIA!!!! :klappe:

Skrevet
Det norske folk burde virkelig skamme seg' date=' altså! Hva med Sandra, da? Er det noe stakkar-søte-snille-jente-greie som vanker rundt omkring nå eller hva? :roll:[/quote']

Har du peil på hvor mange ti elleve år gamle jenter som ser på eller??

Sandra er jo selve Idoldronninga!!

Tiåringen min er iallefall knallfornøyd i dag!! :ler:

Han gamle gubben (Øystein) har jo ikke noe i Idol å gjøre, han er altfor gammal.... (sitat: Unge frøken Tex, ti år)

Skrevet

Frykta resultatet etter eg høyrte Øystein i dag - likte ikkje melodien eg, og han kan synga betre. Men men.

Sandra var stadig svakast likevel, synest eg. Trung kom seg, men likevel ikkje blant favorittane. Susanne - eg har sansen for ho eg.

At Margaret hamna i sofaen var litt overraskande, sjølv om eg sakna - eitt eller anna i framføringa. Blir uansett litt spennande å følgja med vidare - kan tydlegvis bli ein del overraskingar :)

Skrevet

:cry: Vi stemte på Øystein igjen.

Men det hjalp jo ikke...

Skrevet
-Forresten burde han se å få klippet panneluggen! :tunge1:

:frustrert:

Over my dead body!

Skrevet

Av en eller annen grunn, så synes jeg at Øystein er kjempesexy :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet
Det norske folk burde virkelig skamme seg' date=' altså! Hva med Sandra, da? Er det noe stakkar-søte-snille-jente-greie som vanker rundt omkring nå eller hva? :roll:[/quote']

Er nok redd for d ja.....fikk nok mange "sympatistemmer" i dag..... :-?

Skrevet

Syns det var helt greit at han røyk ut jeg da, har aldri sett helt hva andre digger med han. Men helst ville jeg hatt ut Trung og Kjartan først da.

Skrevet
Av en eller annen grunn' date=' så synes jeg at Øystein er kjempesexy :oops:[/quote']

Ikke noe å være flau over, Lea. Han ER kjempesexy! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...