Gå til innhold

Vondt i hodet av solarium

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tar vanligvis aldri sol, men ettersom jeg snart skal på ferie tenkte jeg å forberede min vinterbleike hud litt. Jeg har derfor tatt sol et par ganger, maks 10 min hver gang. Problemet er at jeg får så sinnsykt vondt i hodet og blir kvalm/uvel etterpå. Er det vanlig?

Jeg har lurt på om det kan være den sterke strålingen, lyset eller lukten av den derre desinfeksjonssprayen. Har aldri hørt om at man skal bli dårlig av solarium på den måten, men nå har jo jeg som sagt null erfaring med det fra før...

Anonym poster: 52285d447eb485bd1fb22944ada427d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du brillene som hører med?? Hvis ikke,så bruk de.Kan være lyset som trigger hodepine

Du kan også bli dehydrert ,så pass på at du drikker mye før og etter sol.

Skrevet

Jeg bruker brillene, men må jo ta de av for å stille vifte/ansiktssol/lyd og alt det andre. Dehydrert er jeg vel neppe, skal godt gjøres å tørke meg så grundig ut på 10 min og jeg drikker vanligvis mye vann i løpet av dagen. Det er bare så ubehagelig, ble rent svimmel nå siste gang så jeg tror jeg kjøper med solfaktor 50 og lar resten av solingen vente til ferien! :P

Anonym poster: 52285d447eb485bd1fb22944ada427d8

Skrevet

Kan jo hende du reagerer på så rask tempraturforskjell også, om du har kommet rett inn fra minusgrader ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...