AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Hei. Jeg har noe som har plaget meg en stund nå. Jeg har vært sammen med kjæresten min i et år nå, vi bor sammen, og har det bra. Men jeg har en følelse av at jeg egentlig vil rase fra meg litt... Jeg er bare 20 år, og føler at jeg ikke burde være i et forhold nå siden jeg føler at jeg vil dra ofte ut på byen, drikke, og gjøre dumme ting. Ikke ha ansvar for å si ifra til noen om hvor jeg er, eller begrense meg på noen måte. Jeg vil egentlig bare være fri til å gjøre hva jeg vil. Jeg vet dette høres ille ut, siden jeg har kjæreste... Så det plager meg å tenke sånn hele tiden... Hva burde jeg gjøre? Anonym poster: 47bfe30aa78b91b45ad5cb118f77326a
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Slå opp. Det er ikke sånn at du ikke kan finne kjæreste senere Anonym poster: 67f2e2e39512ed452426dd2eafbc4375 1
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Om du ikke vil være sammen med kjæresten din, så bør du jo ikke gjøre det, uansett grunn. Men, jeg vil bare komme med den berømte setningen "Gresset er ikke alltid så mye grønnere på den andre siden". Tenk deg nøye over hva du gjør. Du vet hva du har, men ikke hva du får. Jeg var i forhold selv da jeg var 20 og hadde det faktisk mer gøy på byen da, enn det jeg har nå. Jeg har så klart blitt litt eldre, men så fryktelig mye annerledes er det nå ikke. Vi er alle forskjellige, så kan hende du elsker singellivet, men bare gå noen runder med deg selv først Kjedelig om du angrer i ettertid fordi du ikke så hva du hadde. Endret 12. februar 2013 av Calavi 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Kjære mann på 45 år - slutt å trolle! Anonym poster: e5ae20e3051cd4fa6bd9719beed4b6f0 2
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Hei. Jeg har noe som har plaget meg en stund nå. Jeg har vært sammen med kjæresten min i et år nå, vi bor sammen, og har det bra. Men jeg har en følelse av at jeg egentlig vil rase fra meg litt... Jeg er bare 20 år, og føler at jeg ikke burde være i et forhold nå siden jeg føler at jeg vil dra ofte ut på byen, drikke, og gjøre dumme ting. Ikke ha ansvar for å si ifra til noen om hvor jeg er, eller begrense meg på noen måte. Jeg vil egentlig bare være fri til å gjøre hva jeg vil. Jeg vet dette høres ille ut, siden jeg har kjæreste... Så det plager meg å tenke sånn hele tiden... Hva burde jeg gjøre? Anonym poster: 47bfe30aa78b91b45ad5cb118f77326a Kanskje finne deg en bedre kjæreste neste gang?
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 RAS FRA DEG! Jeg har vært der selv. Du har ikke dårlig tid til å finne en annen og siden du føler at du faktisk har mulighet for å rase, så har du vel draget også. BARE GJØR DET PÅ EN FIN MÅTE og ikke få han til å tro det er pga at du vil rase at du gjør det slutt. Ikke kritiser han når du slår opp. Og prøv å ikke la han få vite noe om det i ettertid at du raser. Det er en liten tid man burde være i karantene etter et forhold, av hensyn. Ras til du blir lei. Anonym poster: 1b1510fb24519c539d417e7817ea3c46
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå