Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Idol stylisten er håpløs, jeg gremmes  :evil:

:enig_animasjon:

Den grønne kjolen hun ene programlederen hadde på seg var jo helt grusom! :kvalm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maren så akkurat ut som Jessica Simpson da hun sang!

Akkurat det samme sa jeg til sambo ;)

Skrevet
INGEN hadde valgt en kul norsk låt jo!!

JO!!! Øystein hadde jo valgt en kul låt! Men dessverre passer den ikke i idol. Og den passer vel egentlig ikke til andre enn Jokke. Jeg syns det var synd at Øystein valgte den låta, for det er jo umulig å komme videre i idol med den. Det er alt for mange som ikke har skjønt at Jokke var kul! (Jan Fredrik hadde visst skjønt det.

Dessuten valgte jo Margaret en kul låt, men det ble ikke helt riktig for meg, allikevel.

Men jeg skjønner ikke hvorfor det er så mange som klager over Sandra. David i fjor var ikke spesielt god til å synge, heller. Han bommet jo på tonene i hytt og pine, men gikk videre mye pga sjarmen. Og Sandra er jo en kjempesøt jente. Dessuten klarte hun seg kjempebra denne gangen!

Gjest Anonymous
Skrevet

David var dårlig i begynnelsen....men hadde merkelig nok en progresjon fra gang til gang.:-)

I fjor var det flere i finalen som ikke kunne synge...de to Bergens-veninnene hadde ikke noe i finalen å gjøre.... :-?

I år er nivået mye høyere, med unntak av Sandra som har en veldig svak stemme som ikke kan brukes til mye...dessverre... :-?

Men en ting er sikkert......ingen av finalistene kan måle seg med Kurt...så det blir nok ingen norsk World Idol neste år nei... :wink:

Gjest Primula
Skrevet

Huff, jeg ble skikkelig skuffet over denne episoden. Det var ingen som var spesielt bra, ingen overrasket med morsomme eller kule låter. Det ble bare platt og kjedelig synes jeg...

Skrevet
Liker nå Maria, Margareth og Kjartan jeg....

Mye bra i dag!

Jeg også! Er ikke enig med de som sier at Maria er too much, hun er rett og slett fantastisk flink.

Skrevet

Tenkt litt på det med Maria. Hun er superdyktig, men har fått et musical stempel på seg.

Kanskje det hadde hjulpet om hun valgte å synge en litt mer alvorlig låt, eller en supersexy en?

Hittil har hun for det meste sunget skikkelig glad-låter, og det hjelper jo ikke på musical-stempelet det...

Tanker bare...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...