Gjest Myumi Skrevet 19. mars 2004 #1 Skrevet 19. mars 2004 Sandra hadde fått av seg babytøyet i kveld, tydelig at lesernes tilbakemeldinger hvertfall førte noe godt med seg.
Windy Skrevet 19. mars 2004 #2 Skrevet 19. mars 2004 Kjedelig har det vært hittil i programmet.. Men jeg syns fremdeles at Sandra og Trung har for "svake" prestasjoner.
Midnattsol Skrevet 19. mars 2004 #3 Skrevet 19. mars 2004 Synes ikke det var "en ny Trung" i det hele tatt. (stas:digger come to Kenya)
Gjest care Skrevet 19. mars 2004 #4 Skrevet 19. mars 2004 Fader nå har dere snakket så mye om idol at jeg må se på. Men hva i huleste gjør Øystein der :o
Shantee Skrevet 19. mars 2004 #5 Skrevet 19. mars 2004 Jeg synes Trung var en av de bedre. Men Maren var skikkelig bra i kveld. Skal stemme på henne Sandra overbeviser fremdeles ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2004 #6 Skrevet 19. mars 2004 Joda, Maren overrasket i kveld. :-) ifht. det hun har kommet med tidligere. Den som skuffet mest ifht. tidligere prestasjoner var Øystein, det hørtes helt fælt ut!! :-? Sandra bør gå ut. Maria, Trung, Margareth...greit..ingenting mer... :-? Kjartan, Håkon, Susanne og Maren gjorde det best i dag..... MEN faktisk så var det ingen som imponerte stort eller skillte seg spesielt ut i dag..... :-?
Tusseline Skrevet 19. mars 2004 #7 Skrevet 19. mars 2004 Men hva i huleste gjør Øystein der :o :fy: Øystein rocker!
Gjest gjest1 Skrevet 19. mars 2004 #8 Skrevet 19. mars 2004 Liker nå Maria, Margareth og Kjartan jeg.... Mye bra i dag!
Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #10 Skrevet 20. mars 2004 Men var det noen som reagerte på lyden?? Jeg syns lyden når de sang var ELENDIG, hørte jo kompet bedre enn sangerne jo!! Tastet med en veninne som hadde lagt merke til det samme... og JA jeg sjekket om det var innstillingene på tv`n, og det var det ikke!! Forøvrig syns jeg Maren er søt og flink, men det antrekket hun hadde i går er noe av det kjedeligste jeg har sett!! Sikkert pent men det funket ikke på tv...
NonStop Skrevet 20. mars 2004 #11 Skrevet 20. mars 2004 Er enig i det med lyden, på noen av deltagerene hadde eg store problemer med å høre hva de sang... Syns det var greitt at Øystein gikk ut i går, han har sunget bedre tidligere, men i går var det ikke bra. Men Maren, var hun så bra da?? Skjønner ikke hvordan den ene dommeren fikk det der til å bli dagens beste... Vel, vi har vel alle forskjellig smak... og det er vel godt det
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #12 Skrevet 20. mars 2004 Håkon er veldig bra, alltid! Noen må snakke med denne Sandra, så hun legger av seg den høye 11-års faktoren.
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2004 #13 Skrevet 20. mars 2004 Øystein sang en jokke-sang! Dere kan jo ikke sammenligne det med f.eks DDE..Synes det var synd at Øystein gikk ut, men hadde egentlig ventet det, han er altfor kul for den konkurransen der.Tror imidlertid han har en karriere i musikkbransjen foran seg, men noe mer seriøst enn idol-greiene. Forøvrig lurer jeg på hva idol-stylisten tenkte på i går..Jentene så jo ut som de skulle på kaffeselskap hos bestemoren sin! Spess.margarets antrekk sto jo ikke til sangen i det hele tatt, det ødela helhetsintrykket..
Modesty Skrevet 20. mars 2004 #14 Skrevet 20. mars 2004 Men var det noen som reagerte på lyden?? Jeg syns lyden når de sang var ELENDIG, hørte jo kompet bedre enn sangerne jo!! Tastet med en veninne som hadde lagt merke til det samme... og JA jeg sjekket om det var innstillingene på tv`n, og det var det ikke!! Vi hadde samme problemet her! Hørte dem nesten ikke.......
L@dy Skrevet 20. mars 2004 #15 Skrevet 20. mars 2004 Forøvrig lurer jeg på hva idol-stylisten tenkte på i går..Jentene så jo ut som de skulle på kaffeselskap hos bestemoren sin! Spess.margarets antrekk sto jo ikke til sangen i det hele tatt, det ødela helhetsintrykket.. Er så enig! Lurte på hva i alle dager Margaret hadde på seg, var ikke fint. Ellers har jeg vertfall fått med meg at store øreringer er veldig in!
Gjest Myumi Skrevet 20. mars 2004 #16 Skrevet 20. mars 2004 Idol stylisten er håpløs, jeg gremmes :evil:
Gjest Seleena Skrevet 20. mars 2004 #17 Skrevet 20. mars 2004 Men var det noen som reagerte på lyden??
Gjest Seleena Skrevet 20. mars 2004 #18 Skrevet 20. mars 2004 Noen må snakke med denne Sandra, så hun legger av seg den høye 11-års faktoren. Litt provoserande å lese slikt. Kvifor skulle ho forandre seg sånn at andre skal like henne? Dessutan er ho ung...
Gjest Paff Skrevet 20. mars 2004 #19 Skrevet 20. mars 2004 Eg synst alle skuffa bigtime i kveld. Muleg det var pga det var norsk på norsk, men det var rett og slett veldig kjedeleg å høyre alle deltakarane. JA, jeg er enig med Jan Fredrik i at folk velger feil låter. INGEN hadde valgt en kul norsk låt jo!! Tenk på alle de gøye norske låtene som egentlig finnes...Og ingen benyttet anledningen til å lage en funky versjon av en ballade f.eks.. Lite kreativt når man skal prøve å vinne en konkurranse!
Helena Skrevet 20. mars 2004 #20 Skrevet 20. mars 2004 Maren så akkurat ut som Jessica Simpson da hun sang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå