Gå til innhold

Jeg skal ta teorien om tre timer! Hjelp!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå endelig få rumpa i gir og ta den forbaska teorien... Jeg fyller ganske snart 18 og bor på et veldig lite sted, og jeg trenger virkelig lappen her. Så det er ikke snakk om, jeg må få lappen fortest mulig.

Det jeg lurer på er om noen her inne har noen tips og råd? Jeg vet ikke helt hva jeg spør etter, men trenger et lite klapp på skuldra pluss noen råd. Er skikkelig, skikkelig nervøs... Jeg føler meg klar, på teoritentamen får jeg hele tiden 5 eller 3 feil, og jeg forstår det som står i boken og det er ikke noe jeg er usikker på. Men er så livredd for å stryke!! Jeg kan jo bare ta den opp igjen, null stress - men er såååå reeeedd... Og nervøs. Har ikke vært så nervøs på mange år.

Jeg pugget i hele går, og nå tar jeg fri fra skolen for å få pugget mest mulig. Har planer om å gå ned på biltilsynet om et par timer og ta den, om ca 3 timer. Så jeg skal pugge en del nå og ta en del tester på nettet... Herregud, nerver! :(

Anonym poster: f70e99c3f83f00e12342b4f4755a88bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Les spørsmålene nøye. Husk at det er ikke alltid det du mener burde være det riktige svaret, er det som stemmer. Jeg fikk f.eks spørsmål om hvem sin skyld det var dersom lille Ole løp etter en ball og ble påkjørt. Strengt tatt mener jeg moren til lille Ole burde passet bedre på ham, men det var ikke riktig svar.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en slags teoribok, les den lille teksten under bildene nøye. Jeg fikk masse sære spørsmål (syntes jeg) som jeg husket tydlig at jeg ikke hadde lest noen andre steder i boka annet enn som tekst til bilder. Mener jeg husker at et av dem var et bilde av et skilt som viser avstand til kommende togskinner som krysser en vei.

Sånn ellers vil jeg anbefale deg å stole på magefølelsen. Du får mulighet til å gå gjennom spørsmålene når du er ferdig (det fikk i alle fall jeg). Jeg gikk gjennom og fant en 2-3 spørsmål jeg ble utrolig usikker på og gjerne ville forandret på, men jeg valgte å ikke endre på noe. Bestod med 5 feil etter å ha brukt 12 minutter på hele greia. Phew.

Ellers er teoritentamen.no og lignende (helst de man betaler for) gull verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg besto!!!!!!!! :danse: :danse:

hilsen ts:)

Anonym poster: 0c3166d970045d45a96e376e798b5e6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...