Gå til innhold

Tørre flekker på armen

Fremhevede innlegg

Skrevet

På ene armen min har jeg fått en del tørre flekker. De klør ikke, og de er ikke røde.. det er bare "flekker" her og der med noe som kjennes ut som veldig tørr hud. De synes ikke, men de kjennes veldig godt når jeg stryker med hånda på armen.

Det starta for ca 2 år siden, men da var det bare litt og det gikk vekk og kom tilbake innimellom. Nå har det vært der ganske lenge og har liksom spredd seg.

Har prøvd å google det men finner bare om folk med lignende flekker som er røde og klør.

Noen som veit hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme har jeg av og til. Smører de bare ekstra mye. Jeg hadde eksem da jeg var liten, så jeg regner med det har noe med det å gjøre i mitt tilfelle. Huden min er genert ganske tørr.

Skrevet

Det er sikkert enten eksem eller psoriasis.

På apotek kan di gi deg noe mot eksem som er resptfritt :)

Anonym poster: 4ef442ce1091b6f4194fb1a87029dd70

Skrevet

Jeg har det samme, og det er sånn at på sommeren, så blir de flekkene hvite, (når jeg er brun) men de går bort i sola, eller når jeg tar solarium. Var hos hudlege og fikk beskjed om at det var atopisk eksem.

Skrevet

Har tenkt å ta tatovering på akkurat den armen. Hadde egentlig ikke brydd meg noe særlig om de flekkene, men med tanke på tatoveringa så bør jeg kanskje sjekke det ut :P Vet ikke om det holder med kun lotion mot eksem da? Kan hende det er best å ta det hos legen...

Har ikke fått noen hvite flekker i sola (som jeg kan huske å ha lagt merke til).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...