AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg pleier alltid å få ekstremt med vann i kroppen uken før mensen og de par første dagene. Når man utsetter mensen en mnd med p-piller, blir man mer oppblåst neste gang da? Hvordan er det med mengden bortfallsblødning og smerter? Erfaringer? Tenker mest på vannvekten.. Anonym poster: 45b24196d98e836396946318fc49de4a
hjertetihånden Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg sliter ikke så veldig med vann i kroppen osv, men har aldri opplevd at mensen har vært værre eller pms for den sakens skyld, når jeg utsetter mensen. Jeg gjør det relativt ofte, går rett på nytt brett, og aldri hatt noe problemer med det. Kanskje det gjør noe med fertiliteten? Hvis du gjør det mye? For meg har ikke det noe å si, jeg skal ikke ha flere barn, men det er i hvertfall ikke farlig å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Nei det skal ikke ha noe å si, fordi man forhindrer de hormonene som lager plagene å komme. De kommer jo gjerne når man tar en pause på p-pillene og bortfallsblødningen kommer. Det er heller ikke farlig eller nedsettende for fertilliteten å hopper over mensen. Anonym poster: a744183b42eca37113c482984dbf12c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå