AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Har lyst å overraske mannen min med et kostyme fra en film vi har sett. Det innebærer hofteholdere og strømper, men når jeg så meg bakfra i speilet nå, mistet jeg motet. Synes cellulittene komfor godt til syne. Er ganske tynn og slank, men sliter med vann i kroppen og der synes på rumpa og lårene. Dere menn, hadde et sexy antrekk og stemning blitt ødelagt av litt appelsinhud? Anonym poster: a421b808bc6662632b463469027aaf02
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 jeg syns ikke celulitter er sexy, og hadde nok ikke likt det, men sikkert mange menn som ikke bryr seg. du kjenner han best. Anonym poster: 23fa47bd184e2bbc34ed74cf1c0f001c
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Nei, menn vet ikke hva cellulitter er for noe. Seriøst. 2
Karenina Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Jeg tror han kommer til å synes at du ser råbra ut, han kommer nok ikke til å ofre cellulittene en tanke engang! 1
Gjest Lille-pus Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Tipser forsiktig om at det hvite eller blåhvite lyset på badet er mer enn tilstrekkelig til å få den flotteste Adonis til å se ut som 'noe katta har dratt inn'. Og dessuten... du snakker om 'din mann' så jeg ville da anta han har sett både for- og baksiden din tidligere ? Både med og uten appelsinhud. Jeg blir så trist når flotte kvinner ødelegger så mye av den gode stemningen og de sitrende føelsene ved å nesten lete etter feil ved seg selv, og så spørre om det de finner er turn-offs for andre menn Prove me wrong guys; Den mest sexy kvinne du kan tenke deg er en kvinne som uten blygsel og skrekk for detaljer ved sin egen kropp faktisk har hemningsløs og varm, rå sex med deg. 6
Anoia Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Han kommer sikkert ikke til å bry seg uansett, men du kan jo f.eks slå av lysene og tenne noen stearinlys = flatterende belysning, så føler du deg mer vel med deg selv
Eleutheria Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Sier som andre her: Belysning er nok cluet. Dropp skarpt lys, og gå for dempet belysning - gjerne en svak lampe i et hjørne, og stearinlys andre steder i rommet. Også er det bare å kaste seg ut i det - ikke undervurder effekten av et par glass vin heller
pusekatta Skrevet 11. februar 2013 #8 Skrevet 11. februar 2013 Hadde du brydd deg om din mann hadde litt ekstra på magen? Har du noen gang brydd deg om at dine sexpartnere ikke ser ut som en hypotetisk mannlig modell for Victorias secret? NEI, selvfølgelig har du ikke det?! Like lite kommer han til å bry seg om dine (sikkert ubetydelige) cellulitter! Jeg sliter faktisk med det samme selv, men jeg prøver å si til meg selv: Pokkeren heller Pusekatta, du er dødssøt, det er ingen som bryr seg med cellulittene dine. Ta deg et glass rødvin, ta på noe bra musikk i forkant, som gjør at du har lyst til å ut på byen å danse (eller noe), og så kjører du igang. Det siste han kommer til å bry seg om, er cellulittene dine
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå