Gå til innhold

Helgekurs hos iks

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har vært på noen av disse og vil fortelle hvordan det var, hva som skjedde osv?

Skal på et til helga og gruer meg veldig.

Skal på "med livet på vent" spesielt interessert i å høre om dette hvis noen har noen erfaringer derifra.

Anonym poster: f7fa0f1b8d66576c4a1d0b12ea81b553

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er isåfall veldig hyggelige der, og tar veldig godt vare på en! Men helgekurs har jeg ikke vært på :)

Anonym poster: c765a697dae8b9e9227df2e8ae6352e5

Skrevet

Jeg har ikke vært på helgekurs, men har vært på sommerleiren deres og andre samlinger, og det er ingenting å grue seg for! Flotte og snille damer, alle som en :)

Skrevet

Tviler ikke på at de er hyggelige. Er mest redd for hvor vondt og følelsesladet det blir. Redd for å måtte vise følelser. Redd for hva det setter i gang av tanker og følelser osv osv.

Pantora: har du vært på "med livet på vent" eller "empatisk kommunikasjon"?

Skrevet

...og ikke minst, det sitter veldig langt inne å innrømme det: men jeg er veldig redd for at det blir så hevy at jeg sprekker å "bruker" maten...

Skrevet

Er jo som regel mennesker der som er så og si akkurat i din situasjon. Har vært på sevlhjelpsgrupper før mot spiseforstyrrelser, og alle har ting de synes er tungt å snakke om. Er da veldig godt å prate med mennesker som har de samme problemene og tankene som seg selv og få innspill og støtte - da blir det ikke så skummelt. Og støtte får du jo - alle er der for å hjelpe deg :)

Anonym poster: c765a697dae8b9e9227df2e8ae6352e5

Skrevet

Takker for svar :)

Hvordan syns dere det er å være på sånne kurs, samlinger osv i fht å bli trigget?

Jeg er veldig mye bedre, og vil absolutt ikke tilbake. Savner likevel det å gå ned i vekt og den rusen det gir. Å den gode følelsen av å rase i vekt. Redd for å bli trigget ved å se andre som er veldig tynne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...