Gå til innhold

Hvor ofte/sjelden har du mensen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Min mensen kommer sjelden. Har mistet helt oversikt, men sist jeg hadde mensen var første uken i januar, og nå er vi snart i midten av februar.

Det skjer ofte at mensen er borte fra 5-8 uker, så jeg vet aldri når den kommer. Den lever sitt eget liv :D

Hva med dere? Og er dette farlig?

Anonym poster: e9597b9852631b44949eb12ebb8a36f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid hatt ustabile sykluser med variasjon på 5 uker til 3 måneder mellom hver gang den kommer. Hadde mensen 20.november sist så håper på at den kommer snart igjen....

Har fått påvist pcoc (er normalveldig). Etter å ha sluttet med p-piller for noen år tilbake gikk det 9 måneder uten tegn til EL og mensen så fikk starte med hormonkur for å bli gravid, regner med at det kanskje må til denne gangen og...

Det er vel ikke direkte farlig, mest utrolig irriterende og kan gjøre det vanskelig å bli gravid. Mange med Pcoc er overvektige (og noen har problemer med blodsukkeret), men man kan med riktig kosthold og morsjonbli kvitt overvekten og bedre sine odds for å få barn.

Skrevet

Har mensen ca 2 ganger i året, pga endometriose og cyster som forhindrer el.

Nå har jeg ikke hatt mensen siden i sommer (akkurat den uken vi var i Hellas selvfølgelig(Y) ) Har aldri gått noe særlig på prevansjon da det bare forverret alt. Men i november hadde jeg tydeligvis hatt eggeløsning nr 2 for året for jeg var helt plutselig gravid! Er nå ifølge ul 13+2 , men om jeg skulle regnet fra siste mens så hadde jeg hatt termin ca nå:P

Dette var til ditt spørsmål om det var farlig, det er jo uheldig med tanke på reproduksjon, men mirakler skjer hverdag!:D

Skrevet

Jeg har en skikkelig rar syklus! Endret seg for et halvt år siden.. Før hadde jeg mensen sjelden, men den varte lenge! Nå kommer den ca med 21 dagers mellomrom, men varer bare i 2 dager :vetikke:

Anonym poster: f5620332d8acc322c429a45081d6f216

Skrevet

Har mensen ca to ganger i mnd :/ går på p piller man ikke skal få mensen av, men det var fail! Må bytte tilbake til noen andre nå tror jeg...

Anonym poster: a425ebd88819f3eef222cda4c03d6292

Skrevet

Aldri :danser: Svært fornøyd med det :danser:

Skrevet

Hvis jeg ikke bruker hormonell prevensjon er det 2,5 uker mellom hver mens. Jeg kan også bli gravid under mens.

Skrevet

Går mellom 26 og 38 dager mellom hver gang. Som regel er det forskjell annenhver gang. En måned kommer den etter 26-32 dager og er lite i 4 dager. Neste måned kommer den etter 30-38 dager og er mye i en uke. Sånn går det annenhver gang. Skikkelig irriterende å ikke vite når den kommer.

Anonym poster: b4fa35f8554423f36b86b1a7249df09f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...