Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje hun får det for seg at hun må ha 6 unger med hver mann :fnise:

Uff, nei la oss ikke håpe det!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ALDRI orket å hatt 7 unger!!! Jeg har 2 gutter på 1 og 3 år. Det holder i massevis.

Jeg hadde blitt totalt utslitt med 7 unger. Rene barnehagen nesten jo. Huff.

Anonymous poster hash: 335e4...2e8
Skrevet

Jeg hadde ALDRI orket å hatt 7 unger!!! Jeg har 2 gutter på 1 og 3 år. Det holder i massevis.

Jeg hadde blitt totalt utslitt med 7 unger. Rene barnehagen nesten jo. Huff.

Anonymous poster hash: 335e4...2e8

Hun jobber vel ikke, og har vel nesten aldri gjort det heller, så det kan vel kanskje ikke sammenlignes.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Å ha så mange barn er det jo mange som har. Ikke noe feil ved det.

Det som er feilen her er jo at dama er helt bak mål og burde absolutt ikke hatt unger i det hele tatt

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Hun jobber vel ikke, og har vel nesten aldri gjort det heller, så det kan vel kanskje ikke sammenlignes.

som om det ikke er jobb nok å ha 7 barn!

Anonymous poster hash: 7e624...e82

Skrevet

som om det ikke er jobb nok å ha 7 barn!

Nei, det er ikke en jobb. Det skulle vært forbudt å få så mange barn når man aldri har bidratt til samfunnet.

• Liker 3
Skrevet

Å ha 7 barn er nok slitsomt.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Å ha 7 barn er nok slitsomt.

Iallefall om man ikke er egnet som mor.

Kjenner ei som har 11 barn og er i full jobb. Hun mener at hun ikke er noe mer sliten enn hvilken som helst annen mor fordi hun elsker barna sine og ser bare gleder ved å ha dem.

• Liker 1
Skrevet

Kjenner faktisk og en del folk med en haug med unger. Men de er jo planlagte barn, og foreldrene er veldig godt økonomisk stilt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro det er mer jobb å ha 7 barn enn det er å jobbe fulltid i tillegg til å ha et par barn..

Tenk dere all arbeidsmengden det er med 7 barn som skal følges opp.

Forsvarer henne ikke og synes hun tar rare valg, men at det ikke er jobb å ha 7 barn stemmer jo ikke. Ikke alt arbeid er betalt arbeid..

• Liker 4
Skrevet

Lurer på hvordan det går med hun som spontanaborterte i dagens episode. Det er jo veldig lenge siden, kanskje hun har blitt gravid på nytt?

Skrevet

Lurer på hvordan det går med hun som spontanaborterte i dagens episode. Det er jo veldig lenge siden, kanskje hun har blitt gravid på nytt?

Du vet den gruppen som heter "kontrollorgan for retaderte statuser" på facebook?

Sist sett der, for å si det slik.

AnonymBruker
Skrevet

Du vet den gruppen som heter "kontrollorgan for retaderte statuser" på facebook?

Hva skrev hun? :P

Anonymous poster hash: 4b93f...941

Skrevet

Å? :P

AnonymBruker
Skrevet

Barn er jobb uansett, men en jobb man elsker :)

Anonymous poster hash: 11c67...0f9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk. :)

Var det jeg regnet med, at hun fikk barn relativt fort etter aborten. Virker som om hun klarer seg bra. :)

har lest bloggen hennes en stund, og syns det virker som om hun får det til bra. Hun er nok litt anderledes, men virker som en fin jente :)

Anonymous poster hash: c7788...b45

• Liker 1
Skrevet

Ida er jo fortsatt sammen med han hun var sammen med på unge mødre. Det er jo bra :)

Hun Malin som er mor til Mie har så stygg sveis. Bollesveis og håret er jo så slitt. Jeg synes Mie er et stygt navn. Akkurat som jeg skal kalle ungen min for Ide eller Victorie :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...