skruf Skrevet 8. juni 2013 #482 Skrevet 8. juni 2013 Blir helt fascinert av NN sine tenner. Har aldri sett et ungt menneske med så ustelte tenner. De er helt forferdelig skjeve og misfargede. Det er nesten som jeg lurer på om hun noen gang har tatt i en tannbørste. Det kan være som følge av hyppig tetracyclin (antibiotika) behandling i barneåra, det gir misfargede tenner. Dog; det er jo ikke gunstig for tennene med all den røykinga og coladrikkinga hennes heller:)
Samaysa Skrevet 8. juni 2013 #483 Skrevet 8. juni 2013 Det kan være som følge av hyppig tetracyclin (antibiotika) behandling i barneåra, det gir misfargede tenner. Dog; det er jo ikke gunstig for tennene med all den røykinga og coladrikkinga hennes heller:) Ja, jeg vet at det kan være andre faktorer som spiller inn, og at enkelte har gule tenner naturlig Likevel så ser det ikke ut som om hun tar vare på tennene, og som du sier så røyker og drikker hun brus hele tiden. Tennene ser direkte ustelte og skitne ut.
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2013 #484 Skrevet 8. juni 2013 Har et litt random spørsmål. Er Amanda Sisse dels av grønlandsk opprinnelse, slik som Malou Stella? Jeg leste bloggen hennes, og så et bilde av faren hennes, og han så veldig grønlandsk ut. Han ser da ikke så veldig grønlandsk ut, synes jeg. Kan strekke meg til halvt grønlandsk. Samboeren min har tydeligere grønlandske trekk, og han er kvart.
Samaysa Skrevet 8. juni 2013 #485 Skrevet 8. juni 2013 Han ser da ikke så veldig grønlandsk ut, synes jeg. Kan strekke meg til halvt grønlandsk. Samboeren min har tydeligere grønlandske trekk, og han er kvart. Det varierer nok fra person til person. Malou Stella ser jo helt dansk ut, selv om moren er grønlandsk.
Raven Emerald Skrevet 8. juni 2013 #486 Skrevet 8. juni 2013 Det varierer nok fra person til person. Malou Stella ser jo helt dansk ut, selv om moren er grønlandsk. Akkurat det kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke følger med på serien. Selvsagt har du rett i at det varierer. Men skal jeg basere min oppfatning ut fra bildet, er han ikke veldig grønlandsk. Må bare påpeke at det er min oppfatning basert på ett enkelt bilde. =) Ser nå at det kunne misforstås, og at jeg la det frem litt sånn "dette kan jeg"-aktig. =P For det kan jeg nemlig aldeles ikke...lol.
Gjest Funky Punk Skrevet 8. juni 2013 #487 Skrevet 8. juni 2013 Var det siste episode idag? Det virker sånn siden det fra mandag av går norske episoder (sesong 4 om jeg ikke husker feil) Noen som vet noe om når den danske starter igjen?
Sommernatt Skrevet 8. juni 2013 #488 Skrevet 8. juni 2013 Neeeeeei, jeg som nettopp har gått ut i mammaperm og har samlet opp mange episoder på GET-boksen :-( Ser ut som de sender både sesong 4 og 5 av den norske framover, så langt som jeg ser i programoversikten :-(
Kraula Skrevet 8. juni 2013 #489 Skrevet 8. juni 2013 Åneiii, den norske serien er så kjedelig i forhold til den danske
Alice123 Skrevet 9. juni 2013 #490 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Line med tre barn med fire fedre virker som et utrolig slitsomt menneske. Hun er flink til å holde det gående og sikkert en god mor og alt det der, men jeg kjenner et par lignende typer som ALLTID må surre med noe ekstraordinert. Hun skal studere til pedagog, men vanlig utdanning holder ikke det må være steinerutannelse. Hun vil i en alder av 21 år ha et tredje barn (og det er ikke en gang et år siden den nyeste tilskuddrt ble født...). Men det må være et reeeegnbuebarn med to homofile fedre. Og folk tar jo støtt og stadig valg og rettninger som er litt annerledes enn normalen. Med med Line er ALLE hennes valg ALLTID eksentriske, upraktiske og ekstraordinære. Jeg har bare nevnt to av MANGE eksempler. I et De Unge Mødre forum hadde en tidligere klassevenninne av henne skrevet at da de gikk på ungdomsskole sammen var hun veldog hyggelig, men veldig plasskrevende og prøvde hele tiden å være i sentrum av alt. edit: kom akkurat på da hun ventet på toget og kjøpte seg sigar. Så satt hun mutters alene på perongen og "koooooste" seg med en "god sigar" som smakte SÅ godt at hun skar grimaser av vemmelse. Jeg fikk bare flashback til den utrolig pinlige "snøfnugg"-perioden min i tenårene, da jeg satt i Frognerparken og røyket krumpipe og leste Kafka, fordi jeg var så spesiell og et indiviiiid, må vite! Endret 10. juni 2013 av Alice123 8
Gjest Sunshine23 Skrevet 9. juni 2013 #491 Skrevet 9. juni 2013 Ja enig i at tennene til NN er grusome og virker ikke som hun tar vare på de what so ever. Hun røyker konstant og drikker brus hele tiden. Ikke bra. Hadde hun hatt problemer med det, så hadde hun vel kuttet ut brusen og prøvd å slutte å røyke f.eks?
Samaysa Skrevet 9. juni 2013 #492 Skrevet 9. juni 2013 Ja enig i at tennene til NN er grusome og virker ikke som hun tar vare på de what so ever. Hun røyker konstant og drikker brus hele tiden. Ikke bra. Hadde hun hatt problemer med det, så hadde hun vel kuttet ut brusen og prøvd å slutte å røyke f.eks? Den dama kommer ikke til å slutte Husker hun hadde begynt å trene for å komme i bedre form. Hun ble tilslutt andpusten og gikk for å ta seg en røyk 1
MalloryK Skrevet 9. juni 2013 #493 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hvem er denne NN? Jeg vil se de stygge tennene (jeg får ikke sett programmet) Endret 9. juni 2013 av MalloryK
Samaysa Skrevet 9. juni 2013 #494 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Hvem er denne NN? Jeg vil se de stygge tennene (jeg får ikke sett programmet? http://www.youtube.com/watch?v=ignZBS6fPnI 0.52 blant annet. Der så de fine ut i forhold til hvordan de ser ut nå. Endret 9. juni 2013 av Samaysa 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #496 Skrevet 9. juni 2013 Der så jo tennene hennes fakisk fine ut i forhold til nå Anonymous poster hash: 56148...3c2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #497 Skrevet 9. juni 2013 Line med tre barn med fire fedre virker som et utrolig slitsomt menneske. Hun er flink til å holde det gående og sikkert en god mor og alt det der, men jeg kjenner et par lignende typer som ALLTID må surre med noe ekstraordinert. Hun skal studere til pedagog, men vanlig utdanning holder ikke det må være steinerutannelse. Hun vil i en alder av 21 år ha et tredje barn (og det er ikke en gang et år siden den nyeste tilskuddrt ble født...). Men det må være et reeeegnbuebarn med to homofile fedre. Og folk tar jo støtt og stadig valg og rettninger som er litt annerledes enn normalen. Med med Line er ALLE hennes valg ALLTID eksentriske, upraktiske og ekstraordinære. Jeg har bare nevnt to av MANGE eksempler. I et De Unge Mødre forum hadde en tidligere klassevenninne av henne skrevet at da de gikk på ungdomsskole sammen var hun veldog hyggelig, men veldig plasskrevende og prøvde hele tiden å være i sentrum av alt. Hva slags forum?Anonymous poster hash: 0d225...f09 1
Gjest Funky Punk Skrevet 9. juni 2013 #498 Skrevet 9. juni 2013 Line virker helt okey, men jeg får følelsen av at hun hele tiden prøver å virke veldig spesiell og at det hele egentlig er en fasade. Er nesten så man bare venter på at fasaden vil sprekke snart. 1
Teriyaki Skrevet 9. juni 2013 #499 Skrevet 9. juni 2013 For min del sprakk fasade da hun bestemte seg for å få enda et barn før utdannelse og et stabilt forhold var i boks. Å planlegge et "skilsmissebarn" er ikke noe jeg synes noe om.
Alice123 Skrevet 9. juni 2013 #500 Skrevet 9. juni 2013 Hva slags forum?Anonymous poster hash: 0d225...f09 Det er et forum som har blitt nevnt flere ganger i denbe tråden. Et dansk De Unge Mødre-forum. Det er leeeenge siden jeg leste det men det kan sikkert googles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå