Gå til innhold

Unge mødre Danmark

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Drit nå i hva fosterfamilien vil ha. Herregud hun må kunne klare å kjøpe noe uten å måtte tenke på hva fosterfamilien vil at han skal ha som gave.

Er det bare jeg som synes NN har stygge tenner??

Haha, nei...

En ting er å ha ikke ha naturlige kritthvite tenner. Hennes er derimot ekstremt misfarget og ser ut til å ha belegg og det hele. Synes hun generelt virker slaskete og lite opptatt av å ta vare på seg selv. Dårlig kosthold og mye brus og røyk spiller nok en viktig rolle på hvorfor hun har fått så stygge tenner.

Hvem er Nanna?

Hun med tykt mørkt hår som er sammen med Ditlev som er 20 år eldre og som er handikappet.

Endret av Samaysa
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Ja det ser ut som at tennene til NN har lidd av dårlig kosthold, röyking og dårlig stell.

Skrevet

Bra jeg ikke er den eneste som synes det. Grøss :haar:

Jeg føler hun røyker hele tiden jeg.

Skrevet

Bra jeg ikke er den eneste som synes det. Grøss :haar:

Jeg føler hun røyker hele tiden jeg.

Så du den episoden da hun fortalte at hun hadde begynt å trene og da hun skulle vise hvordan hun trente og tilslutt ble andpusten, gikk hun for å ta seg en røyk. Jeg ble litt sånn her: :sjokkert:. Den treningen var det egentlig ingen vits i...

Skrevet

Det har jeg ikke fått med meg. Hun har ikke snakket om det så langt som jeg har sett iallefall, men så har ikke jeg fulgt med på serien så lenge da

Dagens episode sa mye, synes nå jeg.

Der pratet hun om at hun ønsker å se mer maskulin ut, og at hun var lei av å prøve å være feminin når hun ikke følte seg feminin.

Snakket om kjønnsidentitet rett og slett.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Dagens episode sa mye, synes nå jeg.

Der pratet hun om at hun ønsker å se mer maskulin ut, og at hun var lei av å prøve å være feminin når hun ikke følte seg feminin.

Snakket om kjønnsidentitet rett og slett.

Jo, det fikk jeg med meg, men jeg syns hun spesifiserte at hun ikke var ute etter å väre en gutt, bare få et mer maskulint utseende

AnonymBruker
Skrevet

Haha jeg trodde først det var NN som hadde skiftet kjønn!! :skratte:

Anonym poster: be9dac9c59b3e6718878d61684a44b4d

Skrevet

Ser at det står at sønnen takler det fint, men syns det blir noe egoistisk å skifte kjønn når du er småbarnsmor. Hun kunne venta til sønnen ble stor.

Skrevet

Jeg fikk litt vondt av NN igår jeg.....

Såklart, det er jo bare hennes side av saken, men det må være sårt å ikke lenger kjenne sønnen sin, at han har sluttet å kalle henne mamma, og at hun får noen få tildelte timer på McDonalds for å feire bursdagen hans.

Likedan det at hun var så usikker på hva hun skulle kjøpe til han, siden alt som sto på ønskelisten var dyrt.

Skrevet

Men hvorfor har det blitt sånn? Jeg hadde hatt mer vondt av Remi om han måtte vokse opp hos NN, enn jeg har av NN fordi Remi ikke ser på henne som mamma lenger.

Hun røyker kanskje 40 om dagen? Om det virkelig betydde noe, så kunne hun vel spart penger til gave. Det er vel ikke sånn at datoen kom overraskende på henne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner jo at det er en grunn til at det har blitt sånn, og det blir jo såklart fremstilt fra hennes side, men likevel så får jeg litt vondt av henne...

Gjest Funky Punk
Skrevet

Ser at det står at sønnen takler det fint, men syns det blir noe egoistisk å skifte kjønn når du er småbarnsmor. Hun kunne venta til sønnen ble stor.

Hvorfor det?

Skjönner ikke helt hvorfor barnet må väre stort för man kan skifte skjönn. Egentlig så blir det lettere for barna om de er små.

Og jeg tror ikke du helt skjönner hvordan det er å föle at man har feil kjönn...da er det ikke bare å vente 10-20 år

• Liker 1
Skrevet

Synes Line Sofie er skikkelig tøff jeg!

Virker som ei veldig god mor, hun har og rådført seg med en barnepsykolig iht kjønnskifte.

Skrevet

Hvorfor det?

Skjönner ikke helt hvorfor barnet må väre stort för man kan skifte skjönn. Egentlig så blir det lettere for barna om de er små.

Og jeg tror ikke du helt skjönner hvordan det er å föle at man har feil kjönn...da er det ikke bare å vente 10-20 år

Selvfølgelig vet ikke jeg hvordan det føles å ha feil kjønn. De færreste av oss vet vel det? Misforstå meg rett, jeg har også gått inntrykk av Line Sofie, og hun virker som en god mor, men for meg så blir det bare feil overfor barnet.

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Har også reagert på den røykingen. Rart det skal være SÅ stor forakjell på Norge og Danmark! Syns også barnevernet er ekstremt mye i bildet fordi det er snakk om unge mødre. Får vondt av Dea og Rassmus som mister datteren sin rett etter fødsel!

Tror det var det beste for barnet. De var ikke så ressurssterke og har nok visse kognitive svakheter. Rasmus virket i hvert fall snill, men Dea var direkte usympatisk.

Anonym poster: e083cc2ecfff965d32854b50a5a10599

AnonymBruker
Skrevet

Ja det ser ut som at tennene til NN har lidd av dårlig kosthold, röyking og dårlig stell.

Eller at moren til NN tok Doxylin (antibiotika) under graviditeten. Da kan barnet får misfargede tenner...

AnonymBruker
Skrevet

Eller at moren til NN tok Doxylin (antibiotika) under graviditeten. Da kan barnet får misfargede tenner...

Det gjelder ikke de permanente tennene, bare melketennene.

Anonym poster: d9e94e55ad8f74e9825684277663e5b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...