AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Begynte på p-piller da jeg fikk meg kjæreste og brukte de i litt over et halvt år før jeg sluttet (hadde ikke behov for pillene lenger). Noen få måneder senere startet jeg på igjen. Fikk en del blødninger i tre uker og var mye slapp, men jeg vet ikke om det skyldtes p-pillene. Har gått kontinuerlig på de siden da, men nå er det slutt mellom meg og kjæresten og tenker at det ikke er nødvendig å gå på pillen lenger. Vil det ha noe å si om man slutter, begynner, slutter på pillen? (uff, det ble litt rotete men håper dere sjønner hva jeg mener) Anonym poster: 8835453c8046670baaafe6ddab893ae3
boks Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 I forhold til blodpropp er det visst bedre å bare fortsette å bruke de, det var hvertfall det jeg fikk beskjed om av min lege. Så vil ikke tro at det er sånn kjempebra for kroppen og "forvirre" den på den måten med jevne mellomrom! 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Blodproppfaren er verst de første 3 månedene, så jeg ville IKKE utsatt meg for av-på med p.piller for mye. Husk at du ikke er trygg før CA dag 9 om du ikke tar de 1 dag mensen, men det visste du kanskje. Anonym poster: 852ccb610b48ed51b6723a35c3b515ce
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Blodproppfaren er verst de første 3 månedene, så jeg ville IKKE utsatt meg for av-på med p.piller for mye. Husk at du ikke er trygg før CA dag 9 om du ikke tar de 1 dag mensen, men det visste du kanskje. Anonym poster: 852ccb610b48ed51b6723a35c3b515ce Hva mener du med at blodproppfaren er verst de 3 første månedene? Verst 3 første månedene etter at man slutter på pillene? Anonym poster: 8835453c8046670baaafe6ddab893ae3
boks Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 "Ifølge Legemiddelverkets nettsider er risikoen for blodpropp størst de første seks til tolv månedene etter at man starter med p-pillen."
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 "Ifølge Legemiddelverkets nettsider er risikoen for blodpropp størst de første seks til tolv månedene etter at man starter med p-pillen." Ok, såpass, min lege sa at faren er størst de første 3 månedene man går på den, så skal det stabilisere seg, men her er det visst 6-12 mnd. Enda verre ts, da burde du ikke gå av og på Anonym poster: 852ccb610b48ed51b6723a35c3b515ce
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå