AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Er det noen som har vært i Miami og har noen gode generelle tips? Vi har ikke helt bestemt oss for Miami enda, men har fryktelig lyst! Jeg er så lei av disse Kreta, Spania feriene. Vi tenker å reise i august. Noen som vet hvor vi kan få billigst mulig fly-billetter og hotell? Anonym poster: c60163196e579aa04f775184475c9b4f
Kraula Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Jeg var i Miami med en venninne. Vi brukte forsåvidt CouchSurfing (med veldig stor suksess!). Vi var der i fem dager, var for det meste på South beach, Coconut Grove og downtown. Kan absolutt anbefale farmers marked i Coconut Grove. Er også mulig å leie sykkel (ganske billig!) og sykle rundt omkring i byen, men da skal du også vite at det er færre steder å sette de (syklene) fra seg jo lenger mot North Beach man kommer!
Kraula Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Forøvrig ville jeg sjekket momondo.com for billige billetter! edit: har også lest at man får de billigste billettene om man reiser tirsdager. Endret 11. februar 2013 av jolia
caroprins Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Hvis du først kommer deg til Miami så ville jeg kikket på cruisetilbudene fra byen. Man kan fint få seg et 4 dagers cruise og det koster ikke all verden. Et annet alternativ er å ta en dagstur fra Fort Lauderdale til Freeport Bahmas med båt. Ellers ville jeg fått med meg en tur til everglades og om dere har god tid så ville jeg brukt et par dager i Orlando. Miami beach er jo en fin strand å være. Det er mye kule klesbutikker der men dyrere enn Orlando da skatten er høyere i Miami. Angående mat og hotell så er det noe i alle prisklasser og for enhver smak. Sjekk med trip advisor på hva som anbefales av overnatting.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Personlig hadde jeg ikke dratt til Miami i hurricane season, og hadde nok ikke brukt mer enn 1 uke igjenMiami . Anonym poster: 9403ead67feee37124cff3130bcd1cc4
super-ida Skrevet 18. februar 2013 #6 Skrevet 18. februar 2013 Vi var blandt annet i miami da vi reiste rundt i usa sommern 2011..... Veeel altså, miami og south beach er verdt og oppleve, men jeg ville ikke lagt hele ferien hit. Miami er generelt dyrt, spesielt om du som oss ønsker å bo rett "på" stranden..... Vi hadde leiebil og fartet rundt.... Var to dager på key west, en dag på key largo (kunne spart oss for) og 2 dager på cocoa beach ( endelig kom vi et sted hvor detbvar avkjølende å bade i sjøen....) og 5 dager i orlando! Og av de stedene vil jeg nok anbefale orlando.....det ligger ikkevved sjøen, men er kun en time med bil ut til kysten, samt at det er mye å gjørebi orlando ( temaparker og shopping) Ps: miami i august er VARMT!! Ca 40 grader på dagtid...og over 90% luftfuktighet
Gjest Badabing Skrevet 18. februar 2013 #7 Skrevet 18. februar 2013 Enig med de over! Det holder nesten med en dag på South Beach, så har man sett det.. God shopping rundt om da, f.eks kan outlet og Aventura Mall anbefales. Anbefaler også bil. Se Everglades, Key West og eventuelt en tur til Orlando.
sara-ellis Skrevet 18. februar 2013 #8 Skrevet 18. februar 2013 Nettenestea.com er der nå og skriver mange tips i innleggene sine :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå