Gå til innhold

til dere gutter

Fremhevede innlegg

Skrevet

blir dere kåt av å se en fin jente hvis dere f.eks er på bytur?

Anonym poster: 38335a9b71aae9955f5d0e65edfcef30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei. bare interessert.

Anonym poster: 02f79d700f3b9d0558902e9bcba3ae3b

• Liker 1
Skrevet

Jan kan bli veldig kåt av ei flott dame, uansett hvor og setting.

Anonym poster: 8e6c0a12bbefd948a7a148df38d680fc

Skrevet

Nei. Da hadde jeg gått rundt og vært kåt hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Nei, men reagerer kanskje med å bli nysgjerrig, betatt eller noe. Dog, er hun så lettkledd at alt av former vises, så kan nok kåtheten melde sin ankomst etterhvert. Men jeg kan bli kåt bare ved en tanke også, så det betyr egentlig lite.

Skrevet

JA, det blir jeg, og det er et stort problem for meg. F. eks. når jeg er på et utested så tar det ikke lang tid før jeg blir så kåt at jeg er nødt til å løpe på dassen for å pryle oksen. Det tar hånd om problemet i kanskje 10 min, men så blir jeg kåt igjen og må gi oksen en ny omgang med pryl. Dette gjentar seg hele kvelden og gjør det ganske problematisk for meg å sjekke opp damer, siden jeg bare har 10 min på meg.

Løsningen ble å ta på meg blindfold og gå ut sammen med kompiser. De vil så føre meg til en dame som jeg kan sjekke opp ved å kun bruke mine verbale ferdigheter. Dette har selvfølgelig resultert i en del kødd fra kompisene mine sin side. De finnes det spesielt gøy å hooke meg opp sammen med hvaler. Siden jeg ikke tar av meg blindfoldet før vi har kommet hjem til henne er det ofte for seint å snu, siden hun står mellom meg og utgangen, og størrelsen hennes gjør det umulig for meg å rømme.

Det hender ofte at jeg skriker "BEMANN HARPUNENE!!!!", når jeg tar av meg blindfoldet, men så husker jeg at vi er i hennes leilighet og ikke i min. Hadde vi vært i min så hadde jeg hatt tilgang til en harpun og det hele kunne endt lykkelig. Men det gjør det altså ikke, og jeg er nødt til å ha sex med denne hvalen.

Frykten i meg er stor når hun sluker pikken min i dårlig forsøk på forspill. Mens hun er på kne foran meg, ber jeg til Gud at hun ikke må glemme at dette er en penis og ikke en kjøttpølse så hun ikke begynner å gomle på den. Selve sexen er slitsom. Hovedsaklig fordi jeg er nødt til å holde magen med alle 14 valkene oppe mens vi holder på, for i det hele tatt kunne penetrere henne. Jeg prøver alltid å gjøre meg ferdig så fort som mulig og håpe at hun vil kaste meg ut... men det skjer sjeldent. Hun tar meg i et fast grep, legge den ene hengepuppen over meg, og holder meg fanget for resten av natten.

Dette er altså problemer jeg får fordi jeg blir kåt av å se jenter på byn. Det er synd i meg. :(

Anonym poster: d72dc3ec60e8fd83a6389e184febcbe1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...