AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #21 Skrevet 11. februar 2013 Har selv rapportert inn innlegg og de forsvant med en gang. Derimot har jeg sett personer reagere på innlegg hvor de leser selv mellom linjene og tillegger innlegget langt mer innhold enn hva de fleste andre gjør. Da blir det vanskelig for moderatorer å gjøre noe med det. Tror folk må bli mindre hårsåre. En idiot er en idiot uansett hvor mange pluss eller minus denne får. Samtidig må man også innse at ikke alle har samme oppfatning av hva som er trolling og ikke. Jeg ser derimot ingen god grunn til å innføre et minussystem. Pluss-systemet fjerner masse unødvendige innlegg for å fortelle skribenten at man er enig/liker innholde og har derfor en god funksjon. Minussystemet kune laget opphav til lagt flere tråder angåede klikking, mobbig og drama som er de temaene som opptar jentene her inne mest.Jeg spår mange flere klikk og anonseinntekter til forumansvarlig. uansett, i will not feed the troll. dette var mitt siste bidrag Anonym poster: a91f6bbe217cb0b881bdbdcf193099bc
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #22 Skrevet 11. februar 2013 Både enig og uenig. Kan se for meg at dette kan gå over i mobbing dersom mange går sammen om å trykke minus på alle innlegg fra en enkelt bruker. Selv om det ikke er like ille, kan det også være kjedelig å skape en uskyldig tråd uten hets, og våkne opp til 20 minus på hovedinnlegget. På den andre siden får frekke, usaklige, og noen ganger også off topic-poster flere titalls pluss. Her kunne det vært kjekt å ha muligheten til å trykke minus i stedet, så står ikke denne posten like "ubestridt", i alle fall hvis det er noe som ikke er grovt nok til å rapportere. Anonym poster: 1dc188efa27e526ac5cb429214432879
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå