AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #1 Skrevet 11. februar 2013 Jeg hadde sist menstruasjon i desember i fjor, så skulle hatt den midt i januar. Den har ennå ikke kommet, og jeg har heller ikke hatt de typiske "nå får jeg mensen"-symptomene. Jeg har tatt 3 tester, er ikke gravid. Har ikke fulgt dette så alvorlig, men nå begynner jeg å lure. Mistet du mensen plutselig? Hvorfor? Når kommer den? Hva er det å miste mensen? Hvor lenge må man være mensfri for å konkludere med at det er "bare" stress? Jeg har gått ned i vekt og vært en del stresset inni meg, men da dette begynte så hadde jeg fortsatt mensen en god stund inni stresset mitt og vektnedgangen. Vet ikke hva mer, men bare lurer på om noen har erfaring på hvorfor og hva. Plutselig savner jeg mensen. Det er tross alt et friskhetstegn også.. Har det noe med at jeg svimer av ofte, og blir plutselig svimmel? Dette har også kommet i år. Noen tanker til en stresset sjel? Anonym poster: 85424337bf392eb5cad4d36c7e88cfa4
Teriyaki Skrevet 11. februar 2013 #2 Skrevet 11. februar 2013 Med tanke på at du har gått ned i vekt, svimer av ofte og blir plutselig svimmel (blodtrykksfall?) i tillegg til å ha mistet mensen, så tenker jeg at det kan være greit å ta en tur til legen. Er uansett ingen her som kan diagnostisere deg da det kan være mange årsaker til uteblitt mens.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Med tanke på at du har gått ned i vekt, svimer av ofte og blir plutselig svimmel (blodtrykksfall?) i tillegg til å ha mistet mensen, så tenker jeg at det kan være greit å ta en tur til legen. Er uansett ingen her som kan diagnostisere deg da det kan være mange årsaker til uteblitt mens. Ja det var den legen, ja.. Er ikke så glad i å dra til lege! Jeg ville egentlig ikke ha en diagnose, bare erfaringer og hva som kunne hjelpe- men det er vel legen som kan fortelle meg om det er noe spesielt på gang eller ikke. Følte dette ikke var en grunn til å dra avgårde til legen. Takk for svar Anonym poster: 85424337bf392eb5cad4d36c7e88cfa4
Teriyaki Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Ja det var den legen, ja.. Er ikke så glad i å dra til lege! Jeg ville egentlig ikke ha en diagnose, bare erfaringer og hva som kunne hjelpe- men det er vel legen som kan fortelle meg om det er noe spesielt på gang eller ikke. Følte dette ikke var en grunn til å dra avgårde til legen. Takk for svar Anonym poster: 85424337bf392eb5cad4d36c7e88cfa4 Man skal alltid dra til legen dersom man har mistet mensen over lengre tid.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #5 Skrevet 11. februar 2013 Min mensen pleier å være borte fra 6-8 uker av gangen. Hadde mensen i begynnelsen av januar, og tenker jeg kommer i slutten av februar. Anonym poster: 422578cdb13fdf50ffd4f8142908a75f
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #6 Skrevet 11. februar 2013 Takk for svar igjen. Skal til lege for noe annet, så blir å ta dette opp også når jeg først er der. Ønsker dere en fin dag Anonym poster: 85424337bf392eb5cad4d36c7e88cfa4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #7 Skrevet 11. februar 2013 Takk for svar igjen. Skal til lege for noe annet, så blir å ta dette opp også når jeg først er der. Ønsker dere en fin dag Anonym poster: 85424337bf392eb5cad4d36c7e88cfa4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå