Gå til innhold

Aldri hatt orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Som tittelen sier: jeg er ei jente som aldri har hatt orgasme. Har masse sex med typen, men får aldri orgasme. Sexen er fantastisk ellers, men jeg skulle veldig gjerne ha opplevd å få en orgasme! Noen som har tips? Har forresten kjent et par ganger at det bygger seg opp liksom, men så bare slutta det. Flere som har det sånn? Må kanskje stimulere klitoris mer, har ikke for vane å gjøre det så mye... Kjæresten pleier alltid å fingre/slikke til jeg blir så desperat at jeg bare må ha ham, så forspillet er det ikke noe å utsette på. Hjelp?

Tusen takk hvis dere kunne komme med tips :)

Anonym poster: aa36b30a0694ee83ef287cd89c872d32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du blir så desperat at du bare må ha ham, så bør sikkert han holde deg fast og fortsette! ;-)

Det er helt normalt å ikke få orgasme ved penetrering alene. Har du fått det når du er alene/onanerer?

Anonym poster: eeb86543e4122a9e3a648847ba973123

• Liker 1
Skrevet

oftest tenker jeg ikke på orgasme, men nytter det som skjer.

noen ganger har jeg fokusert litt på det : da det begynte å bygge seg opp, tenkte jeg på orgasme og lurte på når den ville komme og hvordan den vile være. Da kom den aldri.

Jo mer orgasme er målet ditt (noe som er helt forståelig nåpr du aldri har hatt og vil ha en), jo mer øddelegger du sjansene dine til å få en.

Tenk bare på hvor godt det er, på hvor godt din partner har det, på deres følelser.

Jø større følelsene mine er, jo større orgasmer får jeg.

Det som anbefales til kvinner i den situasjon, er å lære å kjenne si egen kropp og kjenne til hvordan det føles når man rør seg.

Om du er godt kjent emd din kropp go din seksualitet, kan du også gjøre det du liker best når du bet det sikkert snart skal begynne å bygge seg opp. Ikke bare stillingen, men også om du for eksempel tenner når han sier han elsker deg eller snakker dirty, be ham om å gjøre det også når det snart skal bygge seg opp.

Håper det vil hjelpe :)

Anonym poster: 4fde7f145a2abf868ebc78c63d46aa93

Skrevet

Det første hindringen er at du ikke bruker nok tid på nettopp å stimulere klitoris. De færreste kvinner får orgasme på andre måter, og de fleste trenger ca 20 minutt(ja,tyve) kontinuerlig stimulering for å få orgasme.

Men det er jo ikke bare å mekanisk gjøre det; du må lære deg å virkelig slappe av, og du må lære hva slags press/berøring osv som funker for deg(og selvsagt formidle dette også til kjæresten, han er jo ingen tankeleser).

Det som gjerne skjer når du merket det "bygges opp, men tipper ikke over", er enten at man stopper for tidlig, at kjæresten kanskje øker press/tempo(dette er jo logisk for menns orgasme, men ikke for kvinners- vi trenger ofte å opprettholde samme bevegelse og trykk), eller at man blir distrahert av tanker/press fordi man føler man må komme.

En god teknikk for å unngå det og fokusere kun på nytelse er "1-10" teknikken, du skal bare registrere hvor på skalaen du er(1 bittelitt, 10 best). På den måten får du fokus på hver eneste berøring og respons, og fokuset flyttes sjeldnere på andre ting.

Denne må du øve litt på alene også.

En annen øvelse er også å gjøre dette i ulike posisjoner, og stoppe før du faktisk får orgasme(og gjenta flere ganger) det hindrer at man blir mentalt låst til at "kun dette ene fungerer"

Så; nok tid, slapp av og nyt. Det gjelder kjæresten din også :)

• Liker 3
Skrevet

Tar du ikke på deg selv jente??

Anonym poster: c2fc2de38a55b47028d9c46dba3f8a3c

Skrevet

Tar du ikke på deg selv jente??

Anonym poster: c2fc2de38a55b47028d9c46dba3f8a3c

Kvinner får ikke automatisk orgasme av å bare ta på klitoris.

Akkurat som menn ikke får en fantastisk orgasme kun av å berøres mekanisk i nedre områder.

Kvinner får heller ikke garantert orgasme selv når de tar på den "riktige måten", minst halvparten om ikke mer er utelukkende mentalt - og kan ikke enkelt bare "gjøres".

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

....

Kjæresten pleier alltid å fingre/slikke til jeg blir så desperat at jeg bare må ha ham, så forspillet er det ikke noe å utsette på. Hjelp?

Tusen takk hvis dere kunne komme med tips :)

Som vanlig veldig gode råd fra norah_

I tillegg ser jeg på hovedinnlegget ditt og tenker at når du føler du bare 'må ha ham' så bør han rolig fortsette og ikke stanse.

Jeg vil tippe han bør gå litt kraftigere til verks og litt dypere med fingrene, gjerne med 'kom her bevegelser' , men ellers holde trykket og fokuset.

Og du bør ikke stanse ham heller, men bare gi etter og følge med på bølgen. Kaste de siste rester av eventuelle fordommer, og bare nyte.

Skrevet

Du er nok ikke langt unna når du bare må ha han, henger meg på at du bare må la han fortsette med det han driver med da! Og ikke tenk så mye på det, om du tenker "nå må jeg komme, nå må jeg komme" så kommer du antagelig ikke. Ikke stress med det, nyt også kommer den sikkert en gang. Jeg kommer ikke ved penetrering, uansett hvor nærme jeg er orgasmen, så min partner må slikke/fingre til jeg kommer om jeg skal ha en orgasme, men så trenger jeg ikke en orgasme hver gang heller :)

I tillegg er det lurt å være kjent med seg selv, vite akkurat hva du liker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...