Gå til innhold

Har alle et talent?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det sies at ALLE har et talent, er dette sant?

Såfall må jeg være fryktelig mislykket for det er ikke en eneste ting jeg er spesielt god på . Jeg er gjennomsnittslig i alt..

Har du en jobb du er fryktelig god i?

Klarer ikke se at jeg kan ha en jobb i 40 år når jeg ikke har talent innen noe?

Anonym poster: 88ded6a9aaf8e5168535f4c4273d2bdd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja jeg har isåfall ikke oppdaget mitt ennå. Jeg er midt på treet i veldig mye.

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet (endret)

"Hard work beats talent if talent doesn't work hard", mener jeg det står i en eller annen fotballgarderobe i England. Selv har jeg ingen av delene, bortsett fra at jeg er en jævel i bordtennis på amatørnivå. Jobben min er jeg helt middels i. Det er uansett bare en jobb.

Endret av Bolsjevidkun
  • Liker 1
Skrevet

De fleste ligger rundt gjennomsnittet. Det er velment men fullstendig feil at alle har noe de er gode i. De fleste kan imidlertid bli godt over gjennomsnittet gode i mange ting ved å bruke mye tid på det. Det vil fortsatt være noen som har bedre anlegg for det som er flinkere, men man kan likevel bidra. Når folk "oppdager" at de har anlegg for noe er det ofte fordi de synes det er gøy og derfor har brukt mer tid på det enn de fleste andre.

Anonym poster: 107c22c8fda30f39416d02fcee8a4e3c

• Liker 3
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

De fleste ligger rundt gjennomsnittet. Det er velment men fullstendig feil at alle har noe de er gode i. De fleste kan imidlertid bli godt over gjennomsnittet gode i mange ting ved å bruke mye tid på det. Det vil fortsatt være noen som har bedre anlegg for det som er flinkere, men man kan likevel bidra. Når folk "oppdager" at de har anlegg for noe er det ofte fordi de synes det er gøy og derfor har brukt mer tid på det enn de fleste andre.

Anonym poster: 107c22c8fda30f39416d02fcee8a4e3c

Deilig innlegg, er så mange "sannheter" ute i samfunnet jeg ikke forstår meg noe på, så mange floskler.

Gjest LineaAlba
Skrevet

Jeg har ingen talenter eller medfødte gaver, men har greid å bli god på noen ting gjennom øvelse! Du trenger ikke talent i de fleste yrker, TS. Tenk heller på hva du skulle ønske du var god i, og la det styre yrkesveien din.

Hilsen en som har måttet lese veldig mye

• Liker 1
Skrevet

Neida. Alle har ikke et talent. Dette er bare en trøstende klisjé. Noen er udugelig og mislykkes med det meste.

Anonym poster: 73a8ddad8aecb385fc64f44a9a80eff8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...