Gå til innhold

Hvorfor er du på KG?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi det pleide å være halvveis interessant og underholdene og jeg håper det skal bli det igjen. Er her stadig mindre.

Anonym poster: d26ea1fb5a6709ead1de08e08da781be

• Liker 1
  • 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som å se et dyreprogram på animal planet :fnise:

Anonymous poster hash: 24d3d...901

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor langt til skogs, den eneste jeg prater med til daglig er samboer og en toåring. Jeg TRENGER dette forumet.

• Liker 1
Skrevet

Nå skal jeg jammen meg ta meg tid til å skrive ting jeg har takket for i stillhet siden 2006...

En del av dere har jeg møtt på KG-treff .

Siden jeg har vært her i noen år kan jeg si med hånden på hjerte hvorfor jeg er på KG;

Mange av dere har utmerket seg med et forbløffende livsmot og er en inspirasjonskilde av de skjeldne!

Mange her stiller opp når jeg har trengt det, sa de riktige ordene- og det hjalp. Med gode ord holder dere humøret mitt oppe på tunge dager, eller deler gleder med meg.

Med spørsmål som krever svar får dere meg til å tenke...

Sjenerøst trekker mange her alle mot en bedre verden. Mange fyller KG med positiv luft, og derfor puster jeg lettere og jeg kjenner ofte på den gleden.

Jeg kjenner meg verdifull fordi dere er så generøse. Med kjærlighet og respekt tar dere vare på mye for mange.

Mange av deres oppriktige omtanke setter meg på plass innimellom.

Deres kunnskaper bidrar til større forståelse.

Tolerant og romslig lytter mange av dere interissert til andre. Deres klokskap finner fredlige løsninger.

Deres fine humor får meg til å le, -selv med tårer i øynene...

Deres oppmerksomhet minner meg på hvor viktig det er å bry seg om -og ikke med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...