Gå til innhold

Hva syns dere om trofè-koner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner det på et vis; ofte er nok disse rike mennene så opptatt at en samtalepartner er det siste han trenger. Og disse kvinnene har svært lite å tilføre en samtale, så da holder det med penger til shopping og et nyp i ny og ne.

Det er ikke noe for meg, men sikkert en vinn-vinn situasjon for begge parter i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolsjevidkun

Ser absolutt verdien av en trofekone, og skjønner godt at det er fristende for begge parter, ikke bare på en overfladisk måte, men også på et dypere plan. Det er jo strengt tatt mer naturlig enn "likestilling", hvor begge helst skal gjøre de samme oppgavene, ha androgyne navn, gå i de samme buksene, ha lik hårfrisyre og være helt vilt opptatt av de samme tingene i livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ingen av disse var spesielt blåst i hodet, syns de virket søte og sympatiske de aller fleste i programmet. Tror også det kan funke på dypere plan, syns flere av de virket forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn, kunne dere tenkt å være gift med en slik dame selv?

Anonym poster: 2e1bbaeb4930d1a3b660f6ae231d1dee

vi som henger på kg er neppe rike eldre menn:-)

Anonym poster: 0ad5c5797375c9f0d66a7ca975b4eb94

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken konkurranse i helvete vant de her menneskene?

Hva mener du?

Du kan ikke nekte for at de er suksessrike, har giftet seg og sine barn godt og har veldig gode fremtidsutsikter. Slutt å vær så bitter nå, selv om du ikke er fin nok til å få deg en rik mann som lar deg holde på som du vil, så trenger du ikke å rakke ned på de som får det til? ;)

Anonym poster: beeae65d396765ebcbbe9ae78b78e873

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er om ikke disse skal tiltales for prostitusjon?

Anonym poster: beeae65d396765ebcbbe9ae78b78e873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sier jeg. Trist at menn fremdeles tror kvinner kan kjøpes, og enda tristere at kvinner lar seg kjøpe.

Kunne ikke ramlet meg inn å blitt med en mann kun for penger. Her må det følelser inn i bilde og gjensidig respekt. Ekte kjærlighet!

Anonym poster: a8e8fd0ac85b10916c0431f9bd30b6ed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fenomenet "trophye wife" sier vel så mye om deres menn, som om kvinnene.

Ja. Det sier for eksempel at de ikke er attraktive nok til å ha en partner uten at de har millioner på bok.

Anonym poster: beeae65d396765ebcbbe9ae78b78e873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, sier jeg. Trist at menn fremdeles tror kvinner kan kjøpes, og enda tristere at kvinner lar seg kjøpe.

Kunne ikke ramlet meg inn å blitt med en mann kun for penger. Her må det følelser inn i bilde og gjensidig respekt. Ekte kjærlighet!

Anonym poster: a8e8fd0ac85b10916c0431f9bd30b6ed

Menn tror at kvinner kan kjøpes og at kvinner lar seg kjøpe?

Jeg ville heller sagt at det er trist at kvinner faktisk selger seg og tristere at mennene ikke gjennomskuer det. Men ekte kjærlighet tror jeg det er, for jeg tviler på at disse damene hadde orket det hvis de ikke virkelig elsket penger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolsjevidkun

Er vel ikke så vanskelig å fatte at damer blir hyppe på menn som har slått seg opp og fram her i livet? Skulle ønske jeg var like lite overfladisk som det disse trofe-konene er, at også jeg kunne se verdien av talent, intelligens og det å takle livet på en utmerket måte, istedet for bare å jage rundt etter de med et bra utseende hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Hva enn som gjør en lykkelig :)

Ser ikke ned på såkalte trofe-koner.

Mange blir jo omtalt som det selv om hun er i et forhold hvor de faktisk elsker hverandre og penger ikke har noen betydning

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir provosert av hun med stripene i håret, nei hun oppfører seg ikke pent. Synes ikke noe om det ellers heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fornøyd med min trofé kvinne.......det gir status å ha den flotteste rypa i byen :wow:

De som er uenige er feminister, fattige/kjipe SV folk etc. - som ikke har skjønt et pip!!

Anonym poster: a8e7156384bd547e956c11265aa099c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fint at de får det de ønsker seg :) skjønner ikke helt hvorfor folk skal drive å kritisere andre sine liv når det ikke skader noen. Lenge leve friheten til å velge sitt eget liv, og gi faen i hva andre mener.

Anonym poster: 932b6f3a9b0790eae0ca072de23a7cb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun ene sier i klippet, hun er hans fjerde kone.

Trofékoner kommer og går, det ser man også igjen i det norske finansmiljøet. Er ikke snakk om 40 års ekteskap bak seg, snarere 4 år ;)

Har ikke noe i mot dem, men vi kan vel alle være enig om at dette ikke er kjærlighet livet ut for begge partner (i det fleste tilfeller). Ekteskap bør handle mer om bare penger og status.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...