Gjest anonym Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg var fått en liten hemoroide på utsiden av rumpehullet. Jeg har aldri hatt det før. Noen som har råd? Jeg tør ikke gå til legen om det ikke er dødseriøst, og den er jo så liten. Men har vatt det en stund. Først blødde det litt, men ble bedre da avføringen ble mykere. I dag var det veldig hardt og nå kjennes klumpen harder ut en før. Hvis jeg kan gjøre noe med det selv, så vil jeg helst det. Frister ikke p vise legen rumpehullet mitt.
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #3 Skrevet 11. februar 2013 Scheriproct eller hva den heter kan hjelpe. Jeg dro til legen noen dager etter jeg fikk den (utvendig hemoroide) for å se om det faktisk var en hemoroide, noe det var. Hun sa den skulle bli borte innen en uke da den var så liten, men den gikk ikke vekk, så jeg dro til legen igjen og fikk skrevet ut en mye sterkere kortisonsalve, men da hadde hemoroiden "punktert" og blitt halvveis bare en hudfold, så hun sa det kom til å ta noen mnd før den gikk vekk. Har nå hatt hemoroide siden januar. ' Med meg hjalp analsex mye på da faktisk, da blodet blir presset vekk i hemoroiden. Men nå har jeg verken hatt smerter eller blødd noe som helst, så jeg vet ikke om det vil hjelpe for deg. Men så skal du vite at hemoroider er helt vanlig og legen ser det ukentlig, så det er ikke noe å bekymre seg for! Det er over på 5 sek. Anonym poster: 18a05d537695ae08368b3b821b6c3294
Gjest anonym Skrevet 11. februar 2013 #4 Skrevet 11. februar 2013 Jeg dro til apoteket i dag, men fant ikke noe hylle med hemoroide krem. Jeg brukte ikke så lang tid fordi jeg hadde forelesning å rekke, men turte ikke spørre om hvor jeg fant den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå