Gå til innhold

Blir gal.........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først av alt. GOD morsdag til alle dere mødre der ute.

Jeg har i lengre tid (ca 1 måned) falt mer og mer for en jente som jeg ble kjent med da jeg var hjemme, vi bor nå i hver vår by, men har annledningen til og både ringe hverandre og sende meldinger.

Det jeg lurer på er bare hvor jeg har henne, fordi hun virker veldig 'kald' noen ganger, mens andre er hun veldig motakelig for flørt. Hun skriver stort sett bare rett frem når jeg sender henne meldinger uten noen form for smilefjes, men hun er i overkant hissig på bruken av utropstegn. Jeg har fått meldinger hvor hun skulle ringe meg når jeg dro hjemme fra for og ønske meg god tur, til nattameldinger hvor hun ønsker at jeg skulle sove godt.

Noen råd? Skal jeg bare spørre henne rett ut?

Anonym poster: c2d0e5d5d62d3a9ebf40613f40067e78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste skriver på forskjellige måter, så om hun ikke slenger med smilefjes, eller bruker i overkant mange utropstegn, så betyr ikke det nødvendigvis noe. (med mindre det står : slutt å plag meg!!!!!!!!)

Jeg vet at jeg ofte kan virke kald over sms så jeg liker helst å ringe. Så lenge dere deler på hvem som sender sms først, så tror jeg du skal ta det med ro :)

Om det er du som alltid tar kontakt, så ville jeg kanskje roet det ned litt for å se hva som skjer.

Anonym poster: 488d829f0d363c47d32d6e6a2171bc9e

Skrevet

Nei nei, jeg er overhodet ikke hissig p meldingsfronten sånn som idag så fikk jeg første melding klokka 07:48. Har lært av mine feil tidligere.

Skrevet

Spørre henne om hva?

Om hun kanskje vil noe mer?

Gjest Tidssone
Skrevet

Om hun kanskje vil noe mer?

Noe mer ennå sende sms uten smilefjes? :)

Be henne ut neste gang du er i hjembyen din.

Skrevet

Noe mer ennå sende sms uten smilefjes? :)

Be henne ut neste gang du er i hjembyen din.

Morsomt.......blir en stund til jeg er hjemme kan du si, eller blir det litt desp og sende en ''slik'' melding? Kom igjen hjelp meg :( Når det kommer til dette her er jeg tilbakestående......

Gjest Tidssone
Skrevet

Morsomt.......blir en stund til jeg er hjemme kan du si, eller blir det litt desp og sende en ''slik'' melding? Kom igjen hjelp meg :( Når det kommer til dette her er jeg tilbakestående......

Det er en stund til dere får muligheten til å se hverandre?

Tja. Jeg hadde muligens ikke orket dersom jeg ikke var veldig interessert.

Skrevet

Ikke send det over melding i alle fall. Neste gang dere snakker på telefonen så kan du si at du begynner å like henne mer og mer fks.

Anonym poster: 488d829f0d363c47d32d6e6a2171bc9e

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Her er noe du må lære angående kvinner og SMS:

Utropstegn er et uttrykk for dårlig samvittighet: "Jeg har ikke tid denne helgen, men vil gjerne treffes en annen gang!!!!"

I dette scenarioet tenker jenta: "Å nei! Hvordan skal jeg komme meg ut av denne situasjonen uten å såre følelsene hans? Jaja, når har jeg ihvertfall kjøpt meg litt tid..."

Smilefjes, derimot, er et uttrykk for interesse: "Jeg har ikke tid denne helgen, men vil gjerne treffes en annen gang :kyss::smilbla::Nikke: "

Her tenker jenta: "Å nei, så kjipt at jeg ikke kunne. Håper ikke det her går i vasken. Får legge inn noen smilefjes-aksjer, bare for sikkerhets skyld."

Elementært, Watson, elementært...

• Liker 2
Skrevet

Her er noe du må lære angående kvinner og SMS:

Utropstegn er et uttrykk for dårlig samvittighet: "Jeg har ikke tid denne helgen, men vil gjerne treffes en annen gang!!!!"

I dette scenarioet tenker jenta: "Å nei! Hvordan skal jeg komme meg ut av denne situasjonen uten å såre følelsene hans? Jaja, når har jeg ihvertfall kjøpt meg litt tid..."

Smilefjes, derimot, er et uttrykk for interesse: "Jeg har ikke tid denne helgen, men vil gjerne treffes en annen gang :kyss::smilbla::Nikke: "

Her tenker jenta: "Å nei, så kjipt at jeg ikke kunne. Håper ikke det her går i vasken. Får legge inn noen smilefjes-aksjer, bare for sikkerhets skyld."

Elementært, Watson, elementært...

Javel, så hvis jeg hadde fått smilefjes også så hadde hun vært interessert da eller? Og dårlig samvittighet er vel bedre en ingen samvittighet? Og har du noen erfaringer som bygger under denne teorien eller bare synser du?

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Javel, så hvis jeg hadde fått smilefjes også så hadde hun vært interessert da eller? Og dårlig samvittighet er vel bedre en ingen samvittighet? Og har du noen erfaringer som bygger under denne teorien eller bare synser du?

99% synsing, men er ca. 93,5% sikker på at jeg har 100% rett.

• Liker 2
Skrevet

99% synsing, men er ca. 93,5% sikker på at jeg har 100% rett.

Tja... Kommer an på typen. Selv ville jeg ikke brukt verken smilefjes eller utropstegn om det var noen jeg ville imponere. Med mindre han bruker det mye. Men da ville det nok ikke vært en type jeg ønsket å imponere i utgangspunktet.

Ellers er jeg nok litt enig med Bolsjevidkun (litt av et navn!) altså.

Anonym poster: ca1d914008d86efd4021f2c181558a32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...