AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg elsker å synge, selv om jeg ikke kan skryte av noen fantastisk stemme. Klarer å synge rent mesteparten av tida da, heldigvis. Nå har jeg veldig lyst til å synge i kor (var med i tensing som tenåring og savner det å være en del av et kor), men vet ikke om det finnes et sånt kor som jeg ønsker i Tromsø. Det jeg ønsker er: - Passelig aldersspredning i koret. Jeg er selv midt i 30-årene og ville neppe funnet meg til rette i et kor der alle de andre var rundt 20 eller pensjonister. Enten en miks av alle aldersgrupper, eller omtrentlig på min egen alder (25-45), hadde passet bra. - Avslappet stil, godt humør og et repertoir som består av viser/pop istedet for typiske korsanger. Jeg hadde elsket å synge i et type kor som sang samme type sanger som de i "Det store korslaget", men uten koreografien. - Ingen opptaksprøver eller krav om spesielt god sangstemme. Er det noen som vet om det finnes noe sånt i Tromsø? Anonym poster: 3ae24873de4b149bacfac0aa70dc0fdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå