Roxxy Skrevet 10. februar 2013 #1 Skrevet 10. februar 2013 Jeg lurer på om noen har erfaringer med brystoperasjon? Priser, metoder (over/ under muskel), smerter osv. Jeg lurer også på om noen har erfaringer med dette i Bergens område? Forskjellige klinikker og lignende :-)
MMCS Skrevet 10. februar 2013 #2 Skrevet 10. februar 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=115105&st=25420 her har du litt over 1000 sider men masse info! Lykke til!
SusiSol Skrevet 18. februar 2013 #3 Skrevet 18. februar 2013 Heisann! Jeg tok silikon 14.januar 2013 og dette er noe av det beste som jeg har kjøpt og betalt for;) Tok det på Teres Bergen hos Eystein Hauge. Anbefaler virkelig Teres og legen jeg fikk. Følte meg veldig godt ivaretatt og i hendene på noen som virkelig kunne dette. På konsultasjonstimen ble meg og Eystein enige veldig fort. Det falt på 300 gram, høyprofil og runde proteser. Jeg er snart 19, ca 158, og veier 45. Noen syns kanskje at dette kan høres mye ut, men det var det overhode ikke. Jeg kunne ikke tenkt meg mindre eller større bryster. Jeg er super fornøyd! Dagen jeg skulle opereres var jeg kjempe nervøs..og kald... Jeg ble hentet inn til timen min 07:15 og meg og legen tok en prat, så begynte han å tegne på meg. Vi tok også før- bilder. Husker når jeg ble lagt inn på operasjonsstuen, og armene måtte legges strak ut(føltes ut som jeg hang på et kors haha) Daaa, kjente jeg at jeg var nervøs. Tenkte at ''jeg kommer aldri til å sovne av narkosen'' Men vips, så våknet opp igjen ca 1 og en halvtime senere med nye bryster:) Med en gang jeg våknet var jeg ISKALD, jeg skjalv så sykt og følte meg rett og slett veldig full og tullete(pga narkosen og det) Men dette gikk til slutt over selvfølgelig og jeg var ute av klinikken ca 1 time etterpå. Det var ikke før jeg kom meg hjem at jeg kjente hvor ondt jeg hadde det. Jeg gikk veldig sammenskrunket og følte at silikonen skulle dette gjennom arret(følte jeg måtte liksom holde på de for at de ikke skulle dette ut) Tenkte jeg skulle legge meg nedpå litt og sove.. Og når jeg våknet klarte jeg ikke reise meg opp?! Brukte bokstavelig talt 20 minutter på å komme meg opp av sengen. Så dette var det jeg slet mest med de 4 første dagene. Å reise meg fra liggende stilling. Så den første natten sov jeg oppreist. Pga jeg spydde veldig(mange som reagerer med kvalme av narkosen) Og brukte jo så lang tid på å reise meg at jeg kunne jo bli kvelt av mitt eget spy om jeg sov liggende. Men jeg vil si at de 4 første dagene er de aller aller verste. Etter 3 uken merket jeg veldig hvor bra de var blitt. Formen og størrelsen hadde forandret seg betraktelig enn de første ukene. De første ukene så var de veldig langt fra hverandre, de var harde som stein,nipplene mine var KJEMPE digre, hadde lite følelser i puppene og de så veldig hovene og uferdige ut. Nå har det gått akkurat 5 uker. Og jeg er SUPER fornøyd. De er myke, har fin form og nippele og hevelsen er gått vekk. Men så blir jo ikke resultatet helt endelig før 3-6 månder. Men allerede nå er jeg kjempe fornøyd så det lyder godt!! Dette ble et veldig rotete innlegg.........Men bare spør om det er noe du lurer på
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2013 #4 Skrevet 19. februar 2013 Jeg lurer på priser jeg.... Anonym poster: a8b9959cdc4114b5a1a01f601235223f
Missy1 Skrevet 19. februar 2013 #5 Skrevet 19. februar 2013 Er vel ganske vanlig at det ligger på rundt 30 000kr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå